GTA VI'yı aldınız mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Wartz
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 37
  • Görüntüleme Görüntüleme 712
  • Etiketler Etiketler
    gta gta 6
PC'ye çıktığı zaman bile almayacağım. Bende GTA devri San Andreas'tan sonra bitti.
 
60 FPS diye söyleniyor da hangi çözünürlükte? 4K performans modunda olduğuna inanmak istiyorum ama çok zor.
İmkansız gibi bir şey, belki yeni konsollarda görürüz pek bilgim yok. 1080p de bile sabit 60 vereceğini düşünmüyorum açıkçası.
 
İmkansız gibi bir şey, belki yeni konsollarda görürüz pek bilgim yok. 1080p de bile sabit 60 vereceğini düşünmüyorum açıkçası.
Yok o kadar da değil. Xbox Series S'e geldiğine göre PS5 2K'da stabil 60 FPS verir. Sonuç olarak daha güçlü bir makine.
 
Bulut oyun servisleri ülkemizde olsa yağ gibi akarız 19 Kasım'da.
 
Yok o kadar da değil. Xbox Series S'e geldiğine göre PS5 2K'da stabil 60 FPS verir. Sonuç olarak daha güçlü bir makine.
Series S'e gelip gelmemesi önemli değil, zaten yeni nesil konsol olarak geçiyor. Önemli olan nasıl bir performans vereceği Series S'in. Ayrıca PS5'in stabil olarak vereceğini pek sanmıyorum. GTA 6 ile ilgili detaylar çıkmaya başladığından beri çözünürlük fark etmeksizin herkesin aklında 60 FPS ile ilgili soru işaretleri vardı. Söz konusu Rockstar olunca 1080p'de 60FPS görebiliriz belki. Ancak üst çözünürlükte bilemiyorum.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…