Şu zamana kadar hiç PS deneyimim olmadı. İkinci el bir tane alıp, televizyonuma bağlayıp oturup eğlenmek istiyorum. Oyunlar konusunda beni üzer mi, oyun desteği ne durumda?
Exc oyunları oynamış birisinin almasını çok saçma buluyorum. Oynanmamış olsa bile saçma buluyorum. Gerçekten eskidi konsol artık.
Çok benzer fiyat bandında olan Xbox Series S alınması çok daha mantıklı olur; gerek üyelik, gerek oyun fiyatları ve yeni nesil açısından daha mantıklı.
İlla oynayacağım diyorsanız, EXC oyunları çoğu bilgisayara çıkıyor zaten; çıkmamış olanları PS4 kiralayarak bitirebilirsiniz diye düşünüyorum.