BF1'in çok iyi hikayesi mi var? Hikaye var gibi gözüksün diye koymuş adamlar.
Öznel yoruma tersini diretecek değilim ama hikayeden kastınız ne burası da önemli? Ne bekliyorsunuz ki? 1.dünya savaş FPS oyunu. Size o atmosferi yaşatıyor, hikayesini anlatıyor. Diğer hikayeli oyun türleriyle kıyaslamamak lazım.
 
Öznel yoruma tersini diretecek değilim ama hikayeden kastınız ne burası da önemli? Ne bekliyorsunuz ki? 1.dünya savaş FPS oyunu. Size o atmosferi yaşatıyor, hikayesini anlatıyor. Diğer hikayeli oyun türleriyle kıyaslamamak lazım.

Hikayeye girmiyor dedikleriniz olmuş bir şeyi yansıtmaya giriyor.
 
Hikayeye girmiyor dedikleriniz olmuş bir şeyi yansıtmaya giriyor.
"Hikayeye girmiyor dedikleriniz" ne demek istediğinizi anlamadım. Oyun zaten FPS oyunu. Var olan şeyi müzikleriyle, atmosferiyle örgülü bir şekilde ilerletiyor. Zaten upuzun bir hikaye vaadi yok ki ? Böyle bir beklentiye girmek bence yanlış. Bunu anlatmaya çalışıyorum. Oyunun türü belli, içeriği belli. Genelde yer edinmiş , yıllar geçse de oynanan-oynanacak oyun. Bunun yanında sana içerik olarak 5-10 saatlik storyline sunuyor. Sevmemeyi veya sarmamasına bir şey diyemem. Ama "var gibi gözüksün diye koymuşlar" kısmını doğru bulmuyorum.
 
BF1 için bu dediğine katılmıyorum. Hatta 2042 yi önde tutmandan dolayı yazdıklarına direkt katılmıyorum.
BF1 in çok iyi hikaye+oynanışı var. 2042 nin diğer serilerden öne çıktığı bir alan söyler misin? Atmosfer? Gunplay? Silah sistemi? Haritalar?
BF1'de hikaye falan yok kendimizi kandırmayalım. 10 yıl önce çıkmış bir oyun için BF1'in oynanışı 2042'den maalesef eksik öyle olması da doğal. Atmosfer olarak dediğine katılıyorum BF1'in atmosferi savaş hissi hiçbir BF oyununda yoktur. Orada hakkını yemeyelim :) Tekrar diyorum BF serisinde hikaye aranmaz. Hikaye istiyorsan COD serisine yönelirsin. Tabii ki buna son çıkan MW3 dahil değildir :)