Ywgizefe

Becerikli
Katılım
10 Eylül 2025
Mesajlar
186
Beğeniler
34
Merhaba, bu yaz her gün dükkâna gideceğim. Gidiş 45 dakika, dönüş de 45 dakika sürüyor. Sabah erken çıkıyoruz ve gece geç saatlerde eve dönüyoruz. Dükkânda boş vakit buldukça oyun oynayabilirim çünkü çok sıkılıyorum. Eskiden saatlerce oyun oynayan biriydim ama artık bilgisayarın başına geçesim gelmiyor. Daha çok uzanarak, rahat bir şekilde oyun oynamak istiyorum. Bu yüzden ya bir el konsolu ya da PS5 almayı düşünüyorum. Daha önce PS5 kullanıyordum ancak maddi sebeplerden dolayı satmak zorunda kaldım. PS5'i gerçekten seviyordum fakat hem PlayStation Plus üyeliği hem de oyun fiyatları oldukça pahalı. Bir yandan da GTA 6 çıkacak. Bu yüzden tekrar PS5 alıp televizyona bağlayarak evde oynamak da aklımı çeliyor. Öte yandan yaklaşık 2 yıl önce ticaret amaçlı çok uygun fiyata bir Nintendo Switch almıştım. Bir süre kullandıktan sonra sattım ama gerçekten keyifli bir deneyimdi. Sizce ne yapmalıyım? Steam Deck, ASUS ROG Ally veya Nintendo Switch gibi bir el konsoluna mı yönelmeliyim, yoksa tekrar PS5 mi almalıyım? Gerçekten kararsız kaldım. Tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Eğer işler yoğun falan olabiliyorsa ROG Ally gibi cihazları önermem çünkü uyku yönetiminde berbatlar ya Steam Deck tercih et ya da Switch lakin Lite, V2 veya OLED sakın V1 alma. Ayrıca prize uzaksan yine Switch daha mantıklı.
 
Eğer işler yoğun falan olabiliyorsa ROG Ally gibi cihazları önermem çünkü uyku yönetiminde berbatlar ya Steam Deck tercih et ya da Switch lakin Lite, V2 veya OLED sakın V1 alma. Ayrıca prize uzaksan yine Switch daha mantıklı.

Hocam dükkanda bazen 2-3 saat boş boş oturduğum zamanlar oluyor priz yakınımda şarj sıkıntısı çekmem diye düşünüyorum
Eğer Nintendo oyunlarını emülatör ile ASUS ROG Ally gibi cihazda oynayabilime şansım var mı?
 
Hocam dükkanda bazen 2-3 saat boş boş oturduğum zamanlar oluyor priz yakınımda şarj sıkıntısı çekmem diye düşünüyorum.
Eğer Nintendo oyunlarını emülatör ile ASUS ROG Ally gibi cihazda oynayabilime şansım var mı?

Ben 2023 versiyon düz ally'in z1 extreme versiyonu ile Zelda oyunlarını bile oynuyordum yani rahatlıkla açar. Lakin dediğim gibi cihazı kapatıp sonra oyunu açıp direk devam edeyim olayı Windows yüzünden çok kötü.