Öyle düşünürsen bu işin sonu 5090'da biter. 5060 alan 5070 de alır, 5070 alan 5080 de alır, 5090 alan 6000 de alır vesaire uzar gider bu mevzu:matrix:
TUF F16 daha yakın hissediyorum, bakalım hocam.
Bu iş biraz zorlama olacak gibi. İleride kendime Allah nasip ederse bir setup kuracağım; kocaman monitör ve bugünün emsali 5070 Ti, 5080.
 
TUF F16 daha yakın hissediyorum, bakalım hocam.
Bu iş biraz zorlama olacak gibi. İleride kendime Allah nasip ederse bir setup kuracağım; kocaman monitör ve bugünün emsali 5070 Ti, 5080.
Eğer Predator kafana yatmadıysa;

Ben senin yerinde olsam 70.000 TL'ye TUF F16 yerine 72.000 TL'ye ROG Strix G16 alırdım. Tüm bileşenler aynı zaten. Sadece RAM 32 değil de 16. O da bir kısma kadar yetiyor. Sonrasında RAM takar geçerdin. Aklını biraz daha bulandırayım.
 
Eğer Predator kafana yatmadıysa;

Ben senin yerinde olsam 70.000 TL'ye TUF F16 yerine 72.000 TL'ye ROG STRIX G16 alırdım. Tüm bileşenler aynı zaten. Sadece RAM 32 değil de 16. o da bir kısma kadar yetiyor. Sonrasında RAM takar geçerdin. Aklını biraz daha bulandırayım.

Aman hocam RAM eklersek 80k geliyor bu sefer de Nitro 18 var.
TUF sogutmasinda sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum 115W GPU + 55-75W CPU sorunsuz çalışır diye zannediyorum. Gerisi önemli değil.
 
Tamam hocam bekliyorum. Ne zaman gelecek gibi duruyor?
Tekrardan dediğim gibi RAM bilgisi verirseniz memnun olurum. Bende sipariş geçeceğim yarın.

Yarın kargoya verilecek diyor, tahmini teslimat tarihi göremedim. Tahminimce cuma veya cumartesi elimde olur. Sizin test etmemi istediğiniz ne varsa buraya yazın hem ben cihazı denemiş olurum hem de sizde sorularınıza cevap almış olursunuz. RAM detayı aklımda gelince bilgilendireceğim.
 
Yarın kargoya verilecek diyor, tahmini teslimat tarihi göremedim. Tahminimce cuma veya cumartesi elimde olur. Sizin test etmemi istediğiniz ne varsa buraya yazın hem ben cihazı denemiş olurum hem de sizde sorularınıza cevap almış olursunuz. RAM detayı aklımda gelince bilgilendireceğim.

Test olarak merak ettiğim bir durum pek yok hocam. Bütçe çıkıyor benim de aslinda ama uygun fiyatlı F16 almayı düşünüyorum 5060.
 
Test olarak merak ettiğim bir durum pek yok hocam. Bütçe çıkıyor benim de aslinda ama uygun fiyatlı F16 almayı düşünüyorum 5060.

O cihaz da mantıklı ama ben ileriye dönük olmasını istediğim için Predator'u tercih ettim. Arkadaşımın MSI Vector'unu ödünç alıp kullandım RTX 5070 vardı Forza Horizon 5'i en yüksek ayarlarda denemek istedim grafik belleği yetersiz geliyordu drop giriyordu ondan özellikle RTX 5070 Ti'ı tercih ettim.
 
Sıvı metal yüzünden Acer alırdım macun yenileteyim dedim Msı Vector cihazımın içinden geçti usta korkudan oyun bile açamıyorum yapacağım ilk iş Msı emekliye ayırıp Acer almak .