Hangi İSS tercih edilmeli?

Yıllık ödemenin son tarihi 30 Haziran yazıyordu. Sanırım o tarihten önce yapamayız gibi duruyor.
O hep uzuyor, tabi aynı fiyatta kalacağının garantisi yok. Dediğim gibi bence ilk olarak sabah gidip TT merkez müdürlükten yeni abonelik için paket teklifi alın. İnternettekinden daha uygun fiyatlar sunabiliyorlar.

Ek olarak aşağıdaki bölgelerden birinde iseniz indirimli tarifeden yararlanabilirsiniz.



 
Diyelim ki mağazadan daha iyi teklif aldım ya da alamadım yine de bir şekilde TT'ye geçmeye karar verdim. Superonline aboneliğimi öncesinde iptal ederek mi gitmem gerekiyor yoksa Turknet'te olduğu gibi direkt başvurursam gerisini onlar hallediyor mu?


İzmir'deyim fakat iki bölgede de değilim maalesef
 
Son düzenleyen: Moderatör:

TurkNet dahil önce yeni ISS kurulum yapacak, sonra sansüronline'ı arayıp iptal talebi bırakacaksınız. Yeni TurkNet'e geçtim, 1 ay oldu, oradan biliyorum.
 
Aktif aboneliğinizin TT altyapısında olduğunu belirttiniz. Direkt olarak TT'ye taşıma olarak başvurursunuz. Bu esnada port kaybetme derdiniz de olmaz.

TurkNet dahil önce yeni ISS kurulum yapacak, sonra sansüronline'ı arayıp iptal talebi bırakacaksınız. Yeni TurkNet'e geçtim, 1 ay oldu, oradan biliyorum.
TT altyapısından TT altyapısına sadece firma değişimi, neden iptal etsin?
 
Aktif aboneliğinizin TT altyapısında olduğunu belirttiniz. Direkt olarak TT'ye taşıma olarak başvurursunuz. Bu esnada port kaybetme derdiniz de olmaz.

FTTH fiberde port kaybetme olayı yok hocam, her daireye özel fiber optik kablo geliyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Şuan kullandığım VDSL altyapısı TT'ye mi ait bilmiyorum hocam, yüksek ihtimalle öyledir herhalde.
 
Şuan kullandığım VDSL altyapısı TT'ye mi ait bilmiyorum hocam, yüksek ihtimalle öyledir herhalde.
Eğer VDSL ise tabi ki iptal etmen gerekir, eğer FTTH üzerinden hizmet alıyorsan iptalsiz taşıma yapabilirsin.
 
Sonuç olarak TT ya da Turknet daha mantıklı gibi duruyor. TT'de internette yazan fiyatlar 1.100, 1.200 civarı. Eğer bundan daha düşük teklif alamazsam mağazalarda veya müdürlükte, Turknet'te 1000 Mbps seçip yıllık ödeme daha mantıklı gibi. Zaten peder bey olmaz vesaire derse TT yolu gözükecek gibi yine. O zamanda 100 ya da 200'lük paketlerden seçeriz gibi. TT yorumlarını okurken sürekli kesiliyor parasını ödediğimiz hızları görmüyoruz diye çok şikayet görüyordum aklıma takılmıştı sadece.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…