Hangi İSS tercih edilmeli?

Adamın mahalleye bak. Ben yağmurda kesilen bozuk altyapı yenilensin, fiber gelsin diye kapı kapı gittim. 3 kişi imza attı 20 kapıdan. Hayır benim yaşadığım sorunların aynısını yaşıyorlar hatta abone olamayan var bir hattı kapatsa bir daha internet alamayacak haberi yok.

14 temmuzda olsak Telekom al derdim şuan çok pahalı, ama aralıkta da zam var deniyor Turknet peşin ödemeye nakit para bağlamakta mantıksız bilemedim şimdi.
 
Valla hocam bana kalırsa altyapı işlerini komple devletin üstlenip hizmeti operatörlerin vermesi lazım. Süreç böyle işlese bugüne kadar çoktan her sokakta fiber olurdu demek isterim ama Avrupa gibi değiliz orasıda ortada. Apartmanımızda gurbetçi aile var yazları geliyorlar, fiberin daha bu sene geldiğini görünce adam şaşırdı size yeni mi geliyor diye. Biz fiber geldi diye heyecanlanırken onun için belkide yavaş hızlar bizim fiber ile gördüklerimiz.
 

Devletin almasına gerek yok kanunlarda birkaç değişiklik yeterli.
 
Normalde güzel olur da burası Türkiye 1 TL'lik iş ihalede 100 TL olur o yüzden özel şirketin yapması daha iyi.
 
14 temmuzda olsak Telekom al derdim şuan çok pahalı, ama aralıkta da zam var deniyor Turknet peşin ödemeye nakit para bağlamakta mantıksız bilemedim şimdi.
Hocam yıllık ödeme muhabbeti yerine taahhütlü seçenek olup o yine indirimli fiyattan ödense en mantıklı seçenek olurdu. Şüphesiz TurkNet der üstüne GigaFiber eklerdim. Fakat dediğiniz gibi yıllık ödeme ile parayı tek seferde oraya bağlamakta aşırı mantıklı denemez. Babam esnaf piyasa durgun çok uzun süredir. Zaten kampanyanında az süresi kaldı muhtemelen yetişemeyiz. Bize TT yolu gözüküyor gibi, tek isteğim okuduğum şikayetler gibi sürekli kesinti veya parasını ödediğim hızları görememek. Şu an zaten 50-60 ping görüyorum o pingleri görsem yine sorun olmaz benim için. Ara sıra yüksek pingler gördüğüm oluyor ama o da fiber ile çözülür diye düşünüyorum. Aynı zamanda yeni CAT6 kablo aldım.
 
Bak bakim bölgende belki yerel operatör vardır. Millenicom 1120 TL ama 4 ay sabit fiyat sunuyormuş sonra ne olur Allah bilir.
 

Şimdi tekrar baktım, kazıyı caddeye çıkarmışlar ve rögarlar da İBB f/o yazıyor, fiber optik. Kesin TurkNet kiralayıp oradan çekecek altyapıyı. TTNET de bir aralar devletti ama satıldı, konuşturma şimdi beni Silivri soğuktur yazsa bile
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…