Ücretli modlar var ancak gerçekçi değiller, o kadar maalesef. VATSIM deneyimi apayrı bir şey.

4 saatlik bir uçuş yaptığımı hatırlıyorum. Dakika dakikasına bilgisayar başında kalmak gerekiyor.
Tamamdır. Zaten oyun için ücret ödemişim, bir de ATC için mi ücret ödeyeceğim? VATSIM'i göz önünde bulundururum.
 
Tamamdır. Zaten oyun için ücret ödemişim, bir de ATC için mi ücret ödeyeceğim? VATSIM'i göz önünde bulundururum.
MSFS arcade dışı simulasyon yapmak istiyorsanız çok ama çok pahalı bir hobi maalesef, düzgün ekipmanlar olmadan uçmanızı asla önermiyorum zaten.

1782419901917.webp


Örnek olması açısından :D

1782419934151.webp
 
WinWing kalitelidir ancak pahali fiyatı. Ben Airbus TCA setini kullanıyorum, daha makul fiyatı düşünebilirsiniz.


Hayır, VATSIM ücretsizdir.
ATC simüle etmeye çalışan yapay zeka aplikasyonlarından bahsediyorum. Türkiye fiyatı fazla pahalı, maalesef Winwing'in Türkiye tarafı çok pahalı. Attığım setin yurtdışı fiyatı 10.000 TL iken Türkiye fiyatını görüyorsunuz.

Birkaç ay içerisinde yurt dışından alacağım ben ya, yavaş yavaş dizmeye başlarım.
 
ATC simüle etmeye çalışan yapay zeka aplikasyonlarından bahsediyorum. Türkiye fiyatı fazla pahalı, maalesef Winwing'in Türkiye tarafı çok pahalı. Attığım setin yurtdışı fiyatı 10.000 TL iken Türkiye fiyatını görüyorsunuz.

Birkaç ay içerisinde yurt dışından alacağım ben ya, yavaş yavaş dizmeye başlarım.
Ben daha ek bir ekipman almam gibi malum FSX ile bu kadar oluyor.
 
İşin web sitesini yorumlayacağım havacılık bilgim yok eleştirmeyeceğim.

1) Doküman sitesi yapmışsınız bu yüzden Vite kullanılması UI hazırlarken sizin için kolay olur.

2) Sitede kayma var. Mobil menü olmalı. Kayma sorunu bir sitede asla ve asla kabul edilemez tasarım hatası (belli durumlarda kullanımı var ama amaç farklı) Sidebar responsive olmalı. İçerik kısmı mobilde %100 vs olsa fena olmaz.

3) React ekosisteminde CSS kısmını tailwind veya shadcn/ui veya material UI(React) kullanabilirsiniz.

4) Searchbar yapıp arama yapınca ilgili terim gözükmesi UX için daha iyi olur.

5) Breadcrumb eklemeniz çok iyi olur ayrıca anasayfaya ulaşmak kolay olmalı.

Elinize sağlık.