Hepsiburada'dan alınan ölü pikselli 2K monitör değişime gönderilir mi?


O 14 gün Amazon'daki gibi çalışmaz Türk sitelerinde. Mesela 1. hafta çok göze batarsa kullanıcı hatası deyip reddedebilirler. Senin yapmadığın ne malum? O yüzden gelir gelmez yapmak daha iyi.
 
O 14 gün Amazon'daki gibi çalışmaz Türk sitelerinde. Mesela 1. hafta çok göze batarsa kullanıcı hatası deyip reddedebilirler. Senin yapmadığın ne malum? O yüzden gelir gelmez yapmak daha iyi.
Ölü pikseli benim yapmam imkansız ki. 1 hafta deneyelim ben hepsiburadayı aradığım da koşulsuz şartsız 14 gün süreniz var iade için dediler. değişim için de aynı şekilde.

O 14 gün Amazon'daki gibi çalışmaz Türk sitelerinde. Mesela 1. hafta çok göze batarsa kullanıcı hatası deyip reddedebilirler. Senin yapmadığın ne malum? O yüzden gelir gelmez yapmak daha iyi.
Ekstra olarak monitör gayet iyi şu anda ölü piksel dışında bir problem yok her şeyi sapa sağlam. Lkeleri de gözlük solisyonu ile temizledim. Bir problem yok

Yani komik olan ne onu anlamadım da her neyse. Teşekkürler gene de yorumlarınız için.
 
Son düzenleme:

Koşulsuz şartsız 14 gün iadeye inanmanız komik geldi. Neyse hocam yaşamadan öğrenilmiyor bazı şeyler, bol şans.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…