Evet arkadaşlar haklsınız sıfır ürün alıyorum biraz da şans işi uğraşmak istemiediğim için artık beynim yoruldu bu konulardan, ben olsam iade ederdim vs haklısınız ama uğraşmak istemiyorum, 14 gün sürem var kullanayım göze çarparsa ederim.
Yok ürün sıfır geldi zaten tek ölü piksel kusur. Sadece uğraşmak istemiyorum hocam dediğim gibi 14 gün sürem var 13 günde gene iade talebi oluşturabiliyorum bir en azından 1 hafta deneyeyim eğer çoğalırsa, direk gönderirim en azından 1 hafta denyeyim bakalım.