Evet arkadaşlar haklsınız sıfır ürün alıyorum biraz da şans işi uğraşmak istemiediğim için artık beynim yoruldu bu konulardan, ben olsam iade ederdim vs haklısınız ama uğraşmak istemiyorum, 14 gün sürem var kullanayım göze çarparsa ederim.

Yok ürün sıfır geldi zaten tek ölü piksel kusur. Sadece uğraşmak istemiyorum hocam dediğim gibi 14 gün sürem var 13 günde gene iade talebi oluşturabiliyorum bir en azından 1 hafta deneyeyim eğer çoğalırsa, direk gönderirim en azından 1 hafta denyeyim bakalım.

O 14 gün Amazon'daki gibi çalışmaz Türk sitelerinde. Mesela 1. hafta çok göze batarsa kullanıcı hatası deyip reddedebilirler. Senin yapmadığın ne malum? O yüzden gelir gelmez yapmak daha iyi.
 
O 14 gün Amazon'daki gibi çalışmaz Türk sitelerinde. Mesela 1. hafta çok göze batarsa kullanıcı hatası deyip reddedebilirler. Senin yapmadığın ne malum? O yüzden gelir gelmez yapmak daha iyi.
Ölü pikseli benim yapmam imkansız ki. 1 hafta deneyelim ben hepsiburadayı aradığım da koşulsuz şartsız 14 gün süreniz var iade için dediler. değişim için de aynı şekilde.

O 14 gün Amazon'daki gibi çalışmaz Türk sitelerinde. Mesela 1. hafta çok göze batarsa kullanıcı hatası deyip reddedebilirler. Senin yapmadığın ne malum? O yüzden gelir gelmez yapmak daha iyi.
Ekstra olarak monitör gayet iyi şu anda ölü piksel dışında bir problem yok her şeyi sapa sağlam. Lkeleri de gözlük solisyonu ile temizledim. Bir problem yok

Yani komik olan ne onu anlamadım da her neyse. Teşekkürler gene de yorumlarınız için.
 
Son düzenleme:
Ölü pikseli benim yapmam imkansız ki. 1 hafta deneyelim ben Hepsiburada'yı aradığım da koşulsuz şartsız 14 gün süreniz var iade için dediler. Değişim için de aynı şekilde.

Ekstra olarak monitör gayet iyi şu anda ölü piksel dışında bir problem yok her şeyi sapa sağlam. Lkeleri de gözlük solisyonu ile temizledim. Bir problem yok.

Yani komik olan ne onu anlamadım da her neyse. Teşekkürler gene de yorumlarınız için.

Koşulsuz şartsız 14 gün iadeye inanmanız komik geldi. Neyse hocam yaşamadan öğrenilmiyor bazı şeyler, bol şans.