İşte bu tekrarlara maruz kalmamak için kendi sınırlarımı da bildiğimden dolayı son sezonu bekleyip izlemeyi tercih ediyorum.Hahahaha ben de unutuyorum. 1 ve ikinci sezonu tekrardan bastan izledim bu yuzden.![]()
İşte bu tekrarlara maruz kalmamak için kendi sınırlarımı da bildiğimden dolayı son sezonu bekleyip izlemeyi tercih ediyorum.Hahahaha ben de unutuyorum. 1 ve ikinci sezonu tekrardan bastan izledim bu yuzden.![]()
İşte bu tekrarlara maruz kalmamak için kendi sınırlarımı da bildiğimden dolayı son sezonu bekleyip izlemeyi tercih ediyorum.![]()
Ay asla. Uyurken dizi izlemem. Ya da uyuyakalacaksam kapatırım. Saniyesini kaçıramam.Severek izledigim icin dert etmiyorum.Bazen uyurken izliyorum.