HP Smart ile kurdum yazıcıyı. Wi-Fi olarak cihazı görüyor ama yazdırmak yerine ya hata veriyor ya da sıraya alıyor, yukarıda attığım ekran görüntüsündeki gibi. USB ile bağlayınca cihazı bazen görüyor ama gördüğü zaman da yazıcı seçeneği olarak çıkmıyor. Sadece Wi-Fi ile çıktı almama izin veriyor gibi. Denemek için eski yarı bozuk HP yazıcımı taktım, onu görüyor, yazdırmaya başlıyor ama yeni yazıcıda olmuyor; beceremedim çıktı almayı. Telefona bakınca Wi-Fi Direct ve uzak bağlantı olarak görüyor.
Eki Görüntüle 260939