HP Victus 16 serisi alınır mı?

Tabii canım tâbi tâbi boş yere 5 centlik slotu takmaya aciz bir anakart hava çıkışıda sorunlu kapağı fazla açarsan hava çıkış yerlerine geliyor.
Bişe olmaz hava yolunu bulur sen üzülme
 
Bu mesajımın doğruluğunu değiştirmez kendinizi kandırırsınız anca böyle artık umurumda değilsiniz 1.yılında bu bu sorunlar ile konu açmayın sonra.

Kral 1.yılı doldurdum canavar gibi Allah'a şükür hiçbir sorun yaratmadı soğutması aşırı iyi ve burada sizin bilmeniz gereken bir şey var Victus 16 fiyat bandında bir bilgisayar bakıyorsanız karşınıza çıkan ilk şey modellerdeki kronik sorunlar olacaktır Nitro'lar da sıvı metal uygulamasında sıkıntı çıkabiliyor TUF larda CPU-GPU arası geçişlerde sıkıntı olabiliyor Omen 16 ydı sanırsam yanlışım da olabilir uyku sensörü sorunu var Dell serisinde yazılım sorunu var bizim Excalibur ve abraları zaten saymıyorum bile TUF F15 de ısındığını söyleyenler var forumlarda A15'in performansının yetersiz olduğunu söyleyenler var varda var yani siz o limitleri gösterdiğiniz zaman bilgisayar kötü olmuş olmuyor tam tersine o limitler özellikle belirleniyor sükunet değeri denen bir şey var o işlemcinin içerisindeki transistörler ona göre çalışır siz o değeri aştığınız zaman iyi çalışacağını düşünerek hareket ederseniz yolun sonunda anakartınızdaki bazı parçaları yakarsınız limit koyulmasının bir sebebi de bu zaten yüksek güç tüketen her cihaz fazla performans vermez tam tersine eski teknolojinin eseridir bunlar siz çok yüksek watt çeken bir sistemde gerilim düşümü yaşadığınızda muhtemelen düşük watt çeken sisteme göre daha fazla ısı üreteceksiniz dizüstü bilgisayarda hangi soğutma sistemi o sorunu çözecek bir de dikkatimi çekti Acer için anakartı kaliteli ısınınca sıkıntı olmadığına ve Victus'ta olabileceğine değinmişsiniz bu mesajı şu an sırf size yanıt olarak değil sizin gibi düşünen arkadaşlara yanıt olarak atıyorum kartın kalitesi tamamen tasarımla ilgilidir ki bilgisayar üreticilerinde böyle bir sorun yaşanacağını düşünmüyorum çünkü piyasadaki üreticiler aynı kişiler yani tekelleşmişler yüksek ısıda Nitro da sıkıntı yaşatabilir Victus da ROG da bakım yapıldığı sürece sistem ile doğru şekilde ilgilenildiği sürece hiçbir sıkıntı yaşamazsınız yarı iletkenlerin ters dayanma gerilimleri var ısı yüksek olunca bazen ters akım geçiriyorlar bu da markaya özgü bir şey değil en kalitelisini de üretseler yine bu durum yaşanabilir bu fiziği ilgilendirir üreticiyi değil ısınmayan transistör icat edildiğinde bu limit ve kalite konusunu tekrar düşünmek isteyebilirsiniz diye düşünüyorum çünkü onun haricinde ısıyı azaltmak için limit koymaktan veya düşük watt değerinde parça üretmekten başka çözüm şu anlık yok(dizüstü oyuncu bilgisayarlarında hafiflik veya ergonomik kullanım göz ardı edilip boyutu büyütüldüğünde veya içerisine sıvı soğutma sistemi koyulduğunda belki işler değişebilir ama o zaman dizüstü bilgisayar denmez)
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…