C3s alırsan, kumaş ped şart. Ucuza dersen 400 500 civarına fobun üretimli var. Veya daha pahalı kalitelisi wraithtte var. Başka satıcıda yok. Deri ped terletiyor bu hava da kullanmak akıl işi değil. Kadife ped de kaşındırıp, yakıyor. Kumaş ped kulllanana kadar kulağıma eziyet etmişim. Pelta daha rahattır ama C3S'ten.
@TANTUNICIK, Pelta'nın malzeme kalitesinin vasat olduğunu söylemişti. Kötü bir plastik kullanmış olabilirler. C3s malzeme kalitesinde çok daha iyidir.