blackbirb

Uzman
Katılım
14 Haziran 2025
Mesajlar
14
Beğeniler
2
İnternette gezinirken Vatan ve kendi sitesinde HyperX Cloud Alpha 4P5L1AM adlı kulaklığı gördüm; daha önceden Kingston kablolu Alpha üretmişti ama bunların üstünde yeni tabiri vardı. Sanırım HP revize etmiş ya da yeni üretmiş. Acaba bu kulaklıkla 3S arasında ne kadar fark vardır çünkü yeterli bilgi yok.

ROG Pelta cashback ile bunu ham hum yapar.
 
İnternette gezinirken Vatan ve kendi sitesinde HyperX Cloud Alpha 4P5L1AM adlı kulaklığı gördüm; daha önceden Kingston kablolu Alpha üretmişti ama bunların üstünde yeni tabiri vardı. Sanırım HP revize etmiş ya da yeni üretmiş. Acaba bu kulaklıkla 3S arasında ne kadar fark vardır çünkü yeterli bilgi yok.


5000'e kablolu kulaklık alacaksın ve Kingston üretim de değil HP üretim. HP kingstona göre malzeme kalitesinden kıstı, ve ses seviyesinde duyulur azaltma yaptı. İki üretim kulaklığıda kullandım. 3S veya pelta alırdım.

Ses kartı da yokmuş.:kırmızıbalon:
 
5000'e kablolu kulaklık alacaksın ve Kingston üretim de değil HP üretim. HP kingstona göre malzeme kalitesinden kıstı, ve ses seviyesinde duyulur azaltma yaptı. İki üretim kulaklığıda kullandım. 3S veya pelta alırdım yerinde olsam.

Ses kartı da yokmuş.:kırmızıbalon:
Rahat görünebilirlik olsun diye atmıştım, kendi sitesinde 3.5 civarı fiyata satılıyor sadece teknik özellikleri iyi midir diye merak ettim sanırım cloud 3s daha iyidir o zaman
 
Rahat görünebilirlik olsun diye atmıştım, kendi sitesinde 3.5 civarı fiyata satılıyor sadece teknik özellikleri iyi midir diye merak ettim sanırım Cloud 3S daha iyidir o zaman

3.5 civarına bile daha iyileri var, Fifine gibi. Ama HyperX markasından dolayı benim gözümde t1. pelta ve 3S arasında kalsam, 3S alıp kumaş ped takabilirdim. Uğraşmayıp bütçe kısıp pelta da alabilirdim.

C2 kullanıyorum, kumaş ped taktım. Kaç yıllık kulaklık şimdiki kulaklıklara taş çıkartır.
 
3.5 civarına bile daha iyileri var, Fifine gibi. Ama HyperX markasından dolayı benim gözümde t1. pelta ve 3S arasında kalsam, 3S alıp kumaş ped takabilirdim. Uğraşmayıp bütçe kısıp pelta da alabilirdim.

C2 kullanıyorum, kumaş ped taktım. Kaç yıllık kulaklık şimdiki kulaklıklara taş çıkartır.
Fifine H9 almıştım ses kalitesini beğenmediğimden iade ettim, Pelta ve Cloud 3 S birbirine yakın kulaklıklar 2-3 gün araştırdım %50 %50 gibi Pelta cashback olayı biraz sıkıntılı baya bekletiyor öte yandan Cloud 3 S alsam peşin fiyatına 7 taksit yapabiliyorum çok güzel benim için çoğu kişi fps odaklı demiş ama iyi bir ayarla film müzik kalitesi yükselir gibi düşünüyorum. Halihazır benim de Cloud 2 im var yaklaşık 9 yıl oldu arada bi ses kartında temassızlık yapıyor, menteşeleri kırıldı yeni menteşe sipariş verip tamir ettirirdim ama daha zorlamak istemiyorum açıkcası iyi bir kulaklık bugüne kadar vazifesini yerine getirdi.
 
Fifine H9 almıştım ses kalitesini beğenmediğimden iade ettim, Pelta ve Cloud 3 S birbirine yakın kulaklıklar 2-3 gün araştırdım %50 %50 gibi Pelta cashback olayı biraz sıkıntılı bayağı bekletiyor öte yandan Cloud 3 S alsam peşin fiyatına 7 taksit yapabiliyorum çok güzel benim için çoğu kişi FPS odaklı demiş ama iyi bir ayarla film müzik kalitesi yükselir gibi düşünüyorum. Halihazır benim de Cloud 2'im var yaklaşık 9 yıl oldu arada bir ses kartında temassızlık yapıyor, menteşeleri kırıldı yeni menteşe sipariş verip tamir ettirirdim ama daha zorlamak istemiyorum açıkçası iyi bir kulaklık bugüne kadar vazifesini yerine getirdi.

C3s alırsan, kumaş ped şart. Ucuza dersen 400 500 civarına fobun üretimli var. Veya daha pahalı kalitelisi wraithtte var. Başka satıcıda yok. Deri ped terletiyor bu hava da kullanmak akıl işi değil. Kadife ped de kaşındırıp, yakıyor. Kumaş ped kulllanana kadar kulağıma eziyet etmişim. Pelta daha rahattır ama C3S'ten.

@TANTUNICIK, Pelta'nın malzeme kalitesinin vasat olduğunu söylemişti. Kötü bir plastik kullanmış olabilirler. C3s malzeme kalitesinde çok daha iyidir.
 
C3s alırsan, kumaş ped şart. Ucuza dersen 400 500 civarına fobun üretimli var. Veya daha pahalı kalitelisi wraithtte var. Başka satıcıda yok. Deri ped terletiyor bu hava da kullanmak akıl işi değil. Kadife ped de kaşındırıp, yakıyor. Kumaş ped kulllanana kadar kulağıma eziyet etmişim. Pelta daha rahattır ama C3S'ten.

@TANTUNICIK, Pelta'nın malzeme kalitesinin vasat olduğunu söylemişti. Kötü bir plastik kullanmış olabilirler. C3s malzeme kalitesinde çok daha iyidir.

Aslında Pelta'nın plastik ve malzeme kalitesi kötü sayılmaz. Fakat HyperX'e kıyasla geride kaldığı için göze batıyor; bu segmentteki bir modelde malzeme kalitesinin daha yüksek olmasını beklerdim.
 
Mediamarktta denemiştim hoştu açıkcası 3 S konfor açısından sesine bakamadım, cloud 2 imden kalan kumaşları kullanmayı deneyebilirim olmadı 1-2 aya satın alırım ya da mail atarım eğer ücretsiz gönderebilirlerse durumlar nasıl bilmiyorum.
 
İki kulaklık da oldukça konforlu. Mağazaya gidip bizzat denedim; pelta bana bir biraz daha rahat geldi ama C3s da konfor anlamında gayet başarılıydı. Eğer mikrofonum çok iyi olsun ve Dual connectivity özelliği sizin için önemli değilse, C3s tercih etmek çok daha mantıklı olur gibime geliyor. C3S'in mikrofonunun pek iyi olmadığını bilerek almanızda fayda var öyle bir beklentiniz var ise.