Detaylar
Kim cevapladı?- Bütçe
- 3.000-4.000 TL
Şu kulaklığın her konusu açıldığında ezbere konuşuluyor, umarım bir gün bu yanlış bilgiler azalarak biter
. 10 bin liraya kadar alabileceğin iki model var III S ve blackshark v3. Bunun dışındaki modeller bu ikisiyle yarışamıyor. İmkanınız varsa kendiniz dinleyin, yoksa FR karşılaştırın, ciddi incelemeleri okuyun/izleyin.
Cloud serisinin her ürünü aynı demek de komik oluyor biraz.
Comparison kısmına bakın neyle karşılaştırılıyor. III S'in rakibi pelta falan değil, FiiO FT1 gibi odyofil hi-fi kulaklıklar.
Benim bu aralar rotasyonum böyle. Ss nova 5 ve pelta da denedim zamanında onları önermiyorum. Kulaküstü ve kablosuz istiyorsan III S, iem dersen daha ucuza daha iyi ses alabilirsin.
Cloud serisinin her ürünü aynı demek de komik oluyor biraz.
Comparison kısmına bakın neyle karşılaştırılıyor. III S'in rakibi pelta falan değil, FiiO FT1 gibi odyofil hi-fi kulaklıklar.
Benim bu aralar rotasyonum böyle. Ss nova 5 ve pelta da denedim zamanında onları önermiyorum. Kulaküstü ve kablosuz istiyorsan III S, iem dersen daha ucuza daha iyi ses alabilirsin.
Dosya Ekleri
Son düzenleme:
- Katılım
- 19 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1.238
- Beğeniler
- 690
Eki Görüntüle 259509
Merhaba Cloud III s Wireless kullanıyorum uzun bir süredir. Özetlemem gerekirse dip baslar mid baslar yazılımla birlikte çok güçlü seviyelere çıkabiliyor, mikrofon kalitesi üst seviyede, şarj olayını konuşmaya gerek yok ancak bir süreden sonra deri pad oldugu için kulakta hafif terleme yapabiliyor. Kumaş ile değiştirebilirsiniz. ROG Pelta'ya gelecek olursak gösterişli güzel bir model, ses kalitesi tatmin edici. RGB takıntınız yoksa Cloud 3'ü kesinlikle tavsiye ederim.
Mikrofon kalitesi iyi denemez onun harici güzel kulaklık.
Yaklaşık 3160TL'ye Cloud 3S siyah olanı aldım. Umarım beğenirim. Fikir ve önerilerini sunan herkese teşekkür ederim.
Hayırlı olsun, peltayı iade edebilirsem bakalım almaya ben de çalışacağım.
Son düzenleme:
Teşekkürler. Eğer alabilirseniz peltayla karşılaştırmalı deneyimlerinizi paylaşırsanız hem benim hem de diğer kullanıcılar için faydalı olur.Mikrofon kalitesi iyi denemez onun harici güzel kulaklık.
Hayırlı olsun, peltayı iade edebilirsem bakalım almaya ben de çalışacağım.
- Katılım
- 19 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1.238
- Beğeniler
- 690
Evet, yapmaya çalışırım. Hatta hem Pelta hem Cloud 3S incelemesini yapabilirim. Dediğiniz gibi, ayrıca bir karşılaştırma yapabilirsem, insanlar faydalanırsa ben de mutlu olurum.Teşekkürler. Eğer alabilirseniz peltayla karşılaştırmalı deneyimlerinizi paylaşırsanız hem benim hem de diğer kullanıcılar için faydalı olur.