Ethem Efe
Üstün
Merhaba,
Zamanında IDEFIX hesabı açarken telefon numaramı da girmişim sanırsam. Saat başı SMS atıyorlar, abonelikten çıkmak için IDEFIX RET yazıp 4933'e göndermemi söylüyorlar ancak ne kadar denersem deneyeyim gönderilmiyor. Hata çıkıyor.
Müşteri hizmetlerini aramaktan başka bir yolum var mı acaba?
Teşekkürler.
Zamanında IDEFIX hesabı açarken telefon numaramı da girmişim sanırsam. Saat başı SMS atıyorlar, abonelikten çıkmak için IDEFIX RET yazıp 4933'e göndermemi söylüyorlar ancak ne kadar denersem deneyeyim gönderilmiyor. Hata çıkıyor.
Müşteri hizmetlerini aramaktan başka bir yolum var mı acaba?
Teşekkürler.