Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Ethem Efe

Üstün
Katılım
11 Nisan 2024
Mesajlar
5.180
Çözümler
9
Beğeniler
3.030
Yer
KKTC | Gazimağusa
Merhaba,

Zamanında IDEFIX hesabı açarken telefon numaramı da girmişim sanırsam. Saat başı SMS atıyorlar, abonelikten çıkmak için IDEFIX RET yazıp 4933'e göndermemi söylüyorlar ancak ne kadar denersem deneyeyim gönderilmiyor. Hata çıkıyor.

Müşteri hizmetlerini aramaktan başka bir yolum var mı acaba?

Teşekkürler.
 
Çözüm
İYS kullan, nasıl kullanacağını bilmiyorsan eğer:
İYS kullan, nasıl kullanacağını bilmiyorsan eğer:
 
Çözüm
İYS kullan, nasıl kullanacağını bilmiyorsan eğer:
Teşekkürler, E-Devlet şifremi hatırlamıyorum maalesef şu an, kimlik kartları da yanımda değil.

E-Devlet'e girmek kadar zor bir şey yok sanırım ya, iki farklı 1. derece yakınımın kimlik kartını da soruyor...