erysngl
Başarılı
- Katılım
- 26 Nisan 2024
- Mesajlar
- 22
- Beğeniler
- 10
Merhaba,
IDM'in hantallığından ve ücretli modelinden sıkıldığım için tamamen açık kaynaklı (OSS) bir çözüme geçmek istiyorum. Benim için en önemli kriterler şunlar:
IDM'in hantallığından ve ücretli modelinden sıkıldığım için tamamen açık kaynaklı (OSS) bir çözüme geçmek istiyorum. Benim için en önemli kriterler şunlar:
- Tarayıcı Desteği: Chrome/Firefox/Edge için sağlam bir eklenti desteği olması.
- Kullanım Kolaylığı: Arayüzün sade olması.
- Hız Yönetimi: Dosya parçalama (segmentation) desteğinin başarılı olması.
- YouTube Desteği: Videoları yüksek kalitede, sorunsuz bir şekilde çekebilmesi.
- Platform: Windows üzerinde sorunsuz çalışması.