- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 92
- Beğeniler
- 31
RTX 3070'i test etmeye gideceğim yarın. FurMark dışında başka neler yapmam gerekir?
OCCT vs. gerekir mi? Yoksa sadece oyundaki sıcaklıkları ve FurMark yeterli olur mu? Bir de GPU-Z üzerinden kontrol etmem gerekir mi?
GPU-Z üzerinden sadece çipine bakman yeterli olur senin için. Yani o kadar da tereddüt etmeye gerek yok bence. Memleketimizin insanı o kadar da kötü değil.