Zevkli geçiyor maç. Vakti müsait olan varsa mutlaka izlesin.
Detaylar
Kim cevapladı?RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.610
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.921
İlk 15 dakikayı izledim. Gol olmayınca kapatayım dedim. Bir baktım 3-2 olmuş. İlginç maç. 4-5 falan bitecek herhalde.
Doue ve Olise.Zevkli geçiyor maç. Vakti müsait olan varsa mutlaka izlesin.
Benim gibi üst girenler keyiften ölüyor şu an. Felaket maç, izleyin mutlaka.
@michaelscofield, bir şeyler koparırsan bizi unutma patron. 
10 kasa J. Power bekliyorum, bekliyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz.

10 kasa J. Power bekliyorum, bekliyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz.
D4C
Başarılı
- Katılım
- 20 Mart 2025
- Mesajlar
- 1.000
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 834
Kg yok diyen tayfa şu an sinirden televizyonu atmıştır sokağa.
Onlar troll oluyor hocam, bu maça kg yok oynayacak kadar cesur kimse tanımıyorum.
Keşke üst alsaydım, bol oran olsun dedik Var Monitör 1.5 üst aldık, bekliyoruz.Benim gibi üst girenler keyiften ölüyor şu an. Felaket maç, izleyin mutlaka.
Sabah öyle bi' cesurluk yapacaktım ama bakiyenin 0 olduğunu görünce şu şekil kaldık:Onlar troll oluyor hocam, bu maça kg yok oynayacak kadar cesur kimse tanımıyorum.
Keşke üst alsaydım, bol oran olsun dedik Var 1.5 üst aldık, bekliyoruz.