bahtsızkarakter

Becerikli
Katılım
15 Mayıs 2026
Mesajlar
111
Beğeniler
56
Linux'tan pek anlamam. Elimde RX 460 ve E3 1230 V1 var, bunlarla uyumlu olacak ve zırt pırt sorun çıkarmayacak, yazılım bastın mı çalışacak mantığında bir distro önerebilir misiniz?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Google ChromeOS var. Beğenmezseniz CachyOS, sorun çıkarmıyor ama Arch tabanlı.
Hocam, ben dağıtımların hepsinde bir sorun yaşıyorum. Mesela CS2 açıyorum, FPS 30-40 arası ve görüntü çamur, sanki 800x600 oynuyorum (yazılarla beraber puslu). Cachy OS bana aynı sorunu yaşattı. Şimdi Fedora KDE kurup deneyeceğim.
 
Hocam, ben dağıtımların hepsinde bir sorun yaşıyorum. Mesela CS2 açıyorum, FPS 30-40 arası ve görüntü çamur, sanki 800x600 oynuyorum (yazılarla beraber puslu). Cachy OS bana aynı sorunu yaşattı. Şimdi Fedora KDE kurup deneyeceğim.
Bi' ben mi sorun yasamiyorum bunlarla. Garuda veya Nobara deneyin bir de.