Swas07

Gelişen
Katılım
30 Mayıs 2026
Mesajlar
21
Beğeniler
12
Şu ana kadar gördüğü en düşük fiyattan satılıyor. Telefon işlemcilerine kıyasla M4 çipi daha güçlü. Almayı düşünenler değerlendirebilir.


İndirim mavi ve yıldız ışığı rengi için geçerli. Satıcı/Gönderici Amazon yani güvenilir.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bayağı iyiymiş lakin M4 çipiyle iPad OS'ta yapacak çok bir şey yok. Bayağı çöpe atılan bir çip maalesef.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
1782114946825.webp
Görmeyen olabilir ekliyeyim dedim.
 
Apple'ın okula dönüş kampanyası gibi bir şey vardı. iPad Air alana Pencil Pro'yu hediye ediyorlardı. O kampanyayı mı beklemek daha mantıklı, yoksa buradan almak mı? Çünkü Pencil Pro şu an tek başına 6.5K₺...

Bayağı iyiymiş lakin M4 çipiyle iPad OS'ta yapacak çok bir şey yok. Bayağı çöpe atılan bir çip maalesef.

Bundan tam emin değilim ama yongayı göz ardı edince de bu fiyat bandının en alınası seçeneği olarak kalıyor. Çünkü rakip Tab S11 serisinde kronik sorunlar var mesela, bunda o tarz bir pürüz yok en azından.

Alternatifleri de düşündüm yani :).
 
Apple'ın okula dönüş kampanyası gibi bir şey vardı. iPad Air alana Pencil Pro'yu hediye ediyorlardı. O kampanyayı mı beklemek daha mantıklı, yoksa buradan almak mı? Çünkü Pencil Pro şu an tek başına 6.5K₺...
Kalem lazım oluyorsa belki o daha mantıklı olabilir. Stok 9 tane kalmış hocam çabuk karar verin isterseniz (mavi renginin).
 
Kalem lazım oluyorsa belki o daha mantıklı olabilir. Stok 9 tane kalmış hocam çabuk karar verin isterseniz.

Kalem farz zaten bana, Üni'de not almak için kullanacağım.

Yıldız Işığı renginde 12 stok görünüyor, benim düşündüğüm renk de oydu.

Ama bu kampanya kısmı aklımı karıştırdı ya, kalem de ucuz değil ki "Fark etmez." diyebileyim :cautious:.
 
Kalem farz zaten bana, Üni'de not almak için kullanacağım.

Yıldız Işığı renginde 12 stok görünüyor, benim düşündüğüm renk de oydu.

Ama bu kampanya kısmı aklımı karıştırdı ya, kalem de ucuz değil ki "Fark etmez." diyebileyim :cautious:.
Pro yerine düz Apple Pencil düşündünüz mü? Not alırken yeterli olur bence.