İyi sosyaller. Masaüstü bilgisayarımı telefon ile takaslamayı düşünüyorum yada sattıktan sonra telefon almayı planlıyorum. 13 Pro ve 14 Plus benzer fiyatlara bulunabiliyor.
Kullanım amacım pek yok yani sosyal medyalarda gezerim fotoğraf çok çekmem genel gündelik kullanımda problem yaşatmasın ve elime sığsın istiyorum. Sizce hangisi daha mantıklı bir tercih olur?
İyi sosyaller. Masaüstü bilgisayarımı telefon ile takaslamayı düşünüyorum ya da sattıktan sonra telefon almayı planlıyorum. 13 Pro ve 14 Plus benzer fiyatlara bulunabiliyor.
Kullanım amacım pek yok yani sosyal medyalarda gezerim fotoğraf çok çekmem genel gündelik kullanımda problem yaşatmasın ve elime sığsın istiyorum. Sizce hangisi daha mantıklı bir tercih olur?
Yani iPhone 13 Pro çok eski, güzel alet amiral gemisi ama çok eski.
14 Plus ise değmeyecek kadar kötü telefon. Önceki seri ile hiçbir farkı bulunmayan telefon.
Bence tasarımından ödün verip 16e alın. Çünkü daha güncel ve daha iyi bir çipe sahip olacaksın. Bu da uzun ömür demek. Onun dısında kamera harici çok benzer donanımlara sahip 13 ve 14 ile. Yani çok fark hissetmezsin kamera ve 13 Pro'daki panel harici.
Yani iPhone 13 Pro çok eski, güzel alet amiral gemisi ama çok eski.
14 Plus ise değmeyecek kadar kötü telefon. Önceki seri ile hiçbir farkı bulunmayan telefon.
Bence tasarımından ödün verip 16e alın. Çünkü daha güncel ve daha iyi bir çipe sahip olacaksın. Bu da uzun ömür demek. Onun dısında kamera harici çok benzer donanımlara sahip 13 ve 14 ile. Yani çok fark hissetmezsin kamera ve 13 Pro'daki panel harici.
Şarj olarak 14 Plustan iyi mi peki hocam? Kuryelik yapıyorum ben motorumda wireless charger telefon tutacağı var iphone x ucu ucuna yetiyor iş çıkışında şarjım 10 falan kalıyor yani. Şarj süresi biraz önemli. Tasarım çok umrumda değil dediğiniz gibi uzun süre yazılım desteği alsın sıkıntı yok.
Şarj olarak 14 Plus'tan iyi mi peki hocam? Kuryelik yapıyorum ben motorumda Wireless charger telefon tutacağı var iPhone X ucu ucuna yetiyor iş çıkışında şarjım 10 falan kalıyor yani. Şarj süresi biraz önemli. Tasarım çok umurumda değil dediğiniz gibi uzun süre yazılım desteği alsın sıkıntı yok.
16e 14 Plus'tan daha iyi sot verir.
Ama kuryelikte genel iPhone 17 Pro Max, 16 Pro Max almadığın sürece Apple cihazlar bataryada üzer.
Bana kalırsa 16e al, kuryelikte Redmi 15 vs al. İş amaçlı onu kullanırsın. Çöp 685 çip + 7000 mAh ile bataryası uzun süre gider.
Hatta sorduğum birkac kuryede öyle cihazları iş amaçlı kullanıyordu. Sana da o yöntemi öneririm.
16e 14 Plus'tan daha iyi sot verir.
Ama kuryelikte genel iPhone 17 Pro Max, 16 Pro Max almadığın sürece Apple cihazlar bataryada üzer.
Bana kalırsa 16e al, kuryelikte Redmi 15 vs al. İş amaçlı onu kullanırsın. Çöp 685 çip + 7000 mAh ile bataryası uzun süre gider.
Hatta sorduğum birkac kuryede öyle cihazları iş amaçlı kullanıyordu. Sana da o yöntemi öneririm.