Merhabalar, biraz telefon arayışındayım. 14 Pro Max almak istiyorum ama uyguna 0 satan yer yok. 2. el baktığımda çevremdekilerin çoğu yurt dışı ve 30-50 TL bandında hepsi. iPhone 15 sıfırı 50.000 TL.
Güncelleme açısından 15 daha iyi olabilir ama özellik açısından 14 Pro Max daha tatmin edici. Siz ne dersiniz?
14 serisi ikinci elde genelde biraz hırpalanmış oluyor. 14 serisi kullanan tanıdıklarım var, oradan gözlemlediğim kadarıyla böyle. 17 öncesi düz seri iPhone alınmaz bence, çok uygun fiyata gelmediği sürece. 50 bandına çıkıyorsan sıfır S26 bakabilirsin. Yok, illa iphone istiyorum dersen 15 Pro'nun altına düşme derim.
Temiz ve yurt içi bulursan 14 Pro Max daha mantıklı. Daha iyi batarya, telefoto, lidar sensörü, daha iyi ana kamera sensörü, 120 Hz gibi bir çok artısı var.
15 özellikle batarya da üzer, 1 günü çıkarmıyor, çıkarırsa da zar zor çıkarıyor. İkisi arasından 14 Pro Max bence.
14 serisi ikinci elde genelde biraz hırpalanmış oluyor. 14 serisi kullanan tanıdıklarım var, oradan gözlemlediğim kadarıyla böyle. 17 öncesi düz seri iPhone alınmaz bence, çok uygun fiyata gelmediği sürece. 50 bandına çıkıyorsan sıfır S26 bakabilirsin. Yok, illa iPhone istiyorum dersen 15 Pro'nun altına düşme derim.
Evet gerçekten baktıklarım hepsini %80 pilin ya altında ya da ortasında. iOS telefon bakıyorum çünkü Apple ürünlerim var bunlar varken Android almak istemiyorum.
Temiz ve yurt içi bulursan 14 Pro Max daha mantıklı. Daha iyi batarya, telefoto, lidar sensörü, daha iyi ana kamera sensörü, 120 Hz gibi birçok artısı var.
15 özellikle batarya da üzer, 1 günü çıkarmıyor, çıkarırsa da zar zor çıkarıyor. İkisi arasından 14 Pro Max bence.
Evet öyle, 14 Pro Max'ların pili neredeyse hepsi %80 civarı pil sağlıkları var ki açıkçası beni bir 10 saat falan götürse gayet iyidir. 14 Pro Max bulursam alacağım, teşekkürler.
Açıkçası ben 50 bin veriyorsam gider sıfır 15 alırım. 14 Pro Max kağıt üstünde daha havalı dursa da ikinci el ve yurt dışı olunca işin içine fazla risk giriyor. Aralarında çok ciddi fiyat farkı yoksa sıfır, garantili ve daha uzun ömürlü olan 15 bana daha mantıklı geliyor.
Açıkçası ben 50 bin veriyorsam gider sıfır 15 alırım. 14 Pro Max kağıt üstünde daha havalı dursa da ikinci el ve yurt dışı olunca işin içine fazla risk giriyor. Aralarında çok ciddi fiyat farkı yoksa sıfır, garantili ve daha uzun ömürlü olan 15 bana daha mantıklı geliyor.