iPhone 17 Pro Max mi alınmalı yoksa S26 Ultra mı?

Optimizasyon derken neyi kastediyorsun tam olarak?
Bu durumda kesinlikle iPhone alınmalı. Yurt dışında insanların neye yöneldiği gün gibi ortada.
İnsanların neye, niye yöneldiği de ortada Daha 2 ay öncesine kadar 4 yıllık iPhone 13 Mini kullanıcısı ve bilgisayar mühendisi olarak tercihim tereddütsüz Android oldu. Tereddütsüz bak. 70.000 TL verirken beynimdeki en uç hücre bile "iPhone 17 mi alsam?" demedi. iPhone 13 Mini'den direkt Android'e geçtim ve çok memnunum.
 
yok Samsung aldım 1 ay dayanabildim
Aynen de öyle oldu, Instagram'a bir fotoğraf atıyorsun çamur gibi, arkaya bir müzik ekliyorsun fotoğrafın fellahı şaşıyor. YT Music ile Google Maps'i aynı anda açıp telefonu Android Auto'ya bağladığımda aracımın multimedya ekranını patlatıyordu. Bellek sızıntısı vardı bildiğin yazılımda. Aracı sağa çekip multimedyayı yeniden başlatmak zorunda kalıyordum ki aracım kötü de değil son jenerasyon Mazda 3. Kaldı ki iPhone'dan hiçbir verimi çekemedi, Whatsapp falan hepsi iPhone'da kaldı göbeğim çatladı denemekten fayda etmedi. İyi cihazsa da öteki kadar iyi değil farazi konuşmuyorum 1000 dolar para bağlamıştım ben o cihaza hem zamanımı hem paramı yedi bırakın yaşadığımızı da söyleyelim.
 
Sosyal medya işleri için iPhone her zaman bir adım daha önde. Ayrıca iPhone 2. elde seni zarara sokacak bir telefon değil. Yani seçim tamamen senin. Buradaki soru iOS mu kullanmak istiyorum yoksa OneUI mi kullanmak istiyorum sorusu. Hangisine daha yatkınsanız onu alın. İkisinin de yapamayacağı bir işlem yok, üzmez ikiside.
 

iPhone alacağım herhalde.
 
İkisi de gündelik kullanımın üstüne bir deneyim sunar. Hali hazırda iPhone kullanıyorsan 17 PM al geç, ama Android denemek istiyorsan baz model S26 alabilirsin.
 
Optimizasyon derken neyi kastediyorsun tam olarak?

En basitinden uygulama optimizasyonu. Android tarafındaki uygulamalar Qualcomm - MediaTek - Samsung Exynos - Google Tensor - UniSoc - Huawei Kirin gibi yongalara optimize edilmek zorunda, kaldı ki her geliştirici de yapmıyor bunu.

Oysa iPhone tarafında optimizasyon için sadece Apple A Bionic yongalara odaklanmak zorundasın.

Yine One UI stabil de olsa aslında Stok Android'e giydirilmiş bi' tomar eklentiden ibaret. Yine bi' ton Bloatware de barındırıyor bünyesinde. Ancak iOS tarafı bu açıdan bariz önde, sıfır Bloatware ile gelmesi bile başlıbaşına bir avantaj.


İstisnalar kaideyi bozmaz. Direkt Global anlamda bakarsak örneğin $1000 gibi bütçesi olanlar çok büyük oranda iPhone tarafına yöneliyorlar.

Daha düşük bütçelerde denklem Android lehine değişiyor tabii...
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…