Instagram'a bir fotoğraf atıyorsun çamur gibi,
Instagram'a giden fotoğraflar server'da işlem görür ve server'lar Android, iOS anlamaz, umurunda olmaz. Fotoğraf kalitesinin düşmesi doğrudan Instagram uygulamasından çekilen fotoğraflarda olur sadece, uygulama - fiziksel kamera bağlantısından dolayı. Yani galeriden yüklediğinde iPhone da Android de tamamen aynı sonuçla paylaşım yapar.
YT Music ile Google Maps'i aynı anda açıp telefonu Android Auto'ya bağladığımda aracımın multimedya ekranını patlatıyordu.
Aynı sorun iPhone'larda da yaşanıyor, arabanın hatası muhtemelen. Şu anda kullandığım vivo X300 almaya giderken arkadaşımın kiraladığı arabada arkadaşımın iPhone'uyla tam da anlattığın sorun oldu. Ha gerçi hakkını yemeyeyim, YouTube Music değil Spotify kullanıyorduk biz
Kaldı ki iPhone'dan hiçbir verimi çekemedi, Whatsapp falan hepsi iPhone'da kaldı göbeğim çatladı denemekten fayda etmedi.
Daha 2 ay önce bizzat kendim iPhone 13 Mini'den vivo X300'e aktardım. WhatsApp direkt kendi kendine aktardı, 2 saat falan sürdü ama yıldızlı mesajlara kadar hepsi geldi. Tüm fotoğraflarım, videolarım ise iCloud'dan Google hesabıma 1 hafta içinde Apple tarafından aktarıldı.
İyi cihazsa da öteki kadar iyi değil farazi konuşmuyorum 1000 dolar para bağlamıştım ben o cihaza hem zamanımı hem paramı yedi bırakın yaşadığımızı da söyleyelim.
İstediğini söylemekte serbestsin ama saçmalıyorsun. Başına ne geldiyse ön yargından gelmiş. Bir daha cevap vermeyeceğim, istediğini söylemeye devam edebilirsin tabi.
En basitinden uygulama optimizasyonu. Android tarafındaki uygulamalar Qualcomm - MediaTek - Samsung Exynos - Google Tensor - UniSoc - Huawei Kirin gibi yongalara optimize edilmek zorunda, kaldı ki her geliştirici de yapmıyor bunu.
Uygulama optimizasyonu nedir? Uygulama açılış hızı mı? Uygulama performansı mı?
İstisnalar kaideyi bozmaz.
Yo, istisna değil. Globalde iOS tercih edilme sebebini araştır derim, akademik makalelere konu olan bir davranış bu. En büyük sebepler kalite veya başarı değil; insan psikolojisi ve marka algısı, çevrenin getirdiği ekosistem baskısı gibi sebepler
Tartışma tamamen gereksiz. Sen OneUI dersin, uygulama optimizasyonu dersin; ben AI yok derim, sideloading yok derim... Böyle gider geliriz. İkisi de sınıfının en iyileri. Olay hangisi daha iyi değil, hangisi sana daha uygun.