iPhone'ların hava atma aracı olması hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Arkadaşın bilgisiz de olsa en azından 2-3 yıla OS yüzünden kanser olmuyor Iphone cihazında. Birkaç yıla anlayacaksın aradaki farkı. Iphone 17 kullanan en aşağı İphone 11 gibi 7 yıl kullanır da Samsung alan 7 yıl dayanamayacağı çok rahat belli ediyor. 7 yıl daha burada olursak güncel telefonunu o gün paylaşırsın. 2032'de sen çoktan o dönemin 1 veya 2 sene önce çıkanını alırsın ama Iphone cihaz kullanan sadece bataryasından şikayetçi olarak kullanır ama sen de işte bu cihazı günü gelip değiştireceğin zaman bataryasından şikayetçi olarak değiştireceksin.
 
Sen Apple'ın 2016-2018 yılları arasındaki bariz üstünlük döneminde takılı kalmışsın. Bugün amiral gemisi bir Samsung alan adam da iPhone 17 alan adam da cihazını temiz kullanırsa, bataryasını değiştirerek 2031-2032 yılına kadar gayet akıcı bir şekilde kullanabilir.
 
Görürsün. Daha 2-3 yıl önce S serisi alanlar telefondan memnun değiller, değiştiriyorlar. 25 Ultra da 26 Ultra alan da 2031-32'yi görmeden değiştirecek cihazını. Bariz kanıtı bu forumda olacak.
 

Hocam elimde GN3 kullanan S23+ var. Kamera konusunda tavsiyeniz var mı?
 
Görürsün. Daha 2-3 yıl önce S serisi alanlar telefondan memnun değiller, değiştiriyorlar. 25 Ultra da 26 Ultra alan da 2031-32'yi görmeden değiştirecek cihazını. Bariz kanıtı bu forumda olacak.
Aynı durum iPhone tarafında da geçerli. Bugün iPhone 13 Pro veya 14 Pro kullanan insan, telefonu kastığı için değil, sadece yeni modeli çıktığı ve canı istediği için iPhone 16 veya 17'ye geçiyor. S25 Ultra veya S26 Ultra alan birinin cihazını 2032'den önce değiştirecek olması cihazın bozulacağından değil, 2030 yılında çıkacak olan teknolojileri merak edeceğinden olacaktır. Aynı şey iPhone 17 alan adam için de geçerlidir. Ben bu konuya böyle bakıyorum açıkçası.

Ben yıllardır Samsug kullanıyorum mesela. Ama şuan iOS ya da PixelOS cihazım olmasını isterdim. Neden? Çünkü bu işletim sistemlerini merak ediyorum. Fakat bu öteki insanlar için böyle değil. Günümüzde çoğu kullanıcı iPhone'u cidden sunduğu özellikleri için mi alıyor, yoksa iPhone olduğu için mi?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…