LA Knight
Üstün
- Katılım
- 8 Ocak 2024
- Mesajlar
- 2.575
- Çözümler
- 16
- Beğeniler
- 2.909
Arkadaşın bilgisiz de olsa en azından 2-3 yıla OS yüzünden kanser olmuyor Iphone cihazında. Birkaç yıla anlayacaksın aradaki farkı. Iphone 17 kullanan en aşağı İphone 11 gibi 7 yıl kullanır da Samsung alan 7 yıl dayanamayacağı çok rahat belli ediyor. 7 yıl daha burada olursak güncel telefonunu o gün paylaşırsın. 2032'de sen çoktan o dönemin 1 veya 2 sene önce çıkanını alırsın ama Iphone cihaz kullanan sadece bataryasından şikayetçi olarak kullanır ama sen de işte bu cihazı günü gelip değiştireceğin zaman bataryasından şikayetçi olarak değiştireceksin.