Boş ver kanka sen kimsenin ne dedigini, aynadan elma gosterebilmek icin ayligini bir telefona verip yemek yemeyenler var.

Aynen öyle hocam ya :D benim arkadaşta aynı öyle sadece statü peşinde bana diyor insanların karşısında bir statün olurdu daha zengin insanlarla tanışabilirdin bende dedim ki param için kimse benimle konuşmasın para bitince o arkadaşlık veya sevgililik durumu da biter o zaman dedim bir şey diyemedi.
 
Arkadaşın Android kullanıyorsun diye dalga geçmekle doğru yapmamış, ama hayatınızda bir kere iPhone kullanmayıp iPhone alanlara “popüler kültür kölesi” demeniz komik geliyor.

Hayatımda hem Android telefon kullandım hem iPhone telefon kullandım, Android’in iPhone telefonlara göre iyi/kötü yanları var, aynı zamanda iPhone telefonların Android telefonlara göre iyi/kötü yönleri var. Takım tutar gibi telefon fanatikliği yapmaya gerek yok.
 
Bu ülkede insanlar ürün ya da hizmet yerine statü almaya fazlaca meraklı olduğu için iPhone sahibi insanlar otomatik olarak statü sahibi olarak görülüyor. Sadece telefon olarak da değil, her anlamda böyle. Mesela gırtlak dolu Ford Mondeo, Opel Insignia gibi arabalar varken insanlar gidiyor bomboş bir BMW 3 serisine yöneliyor. Önemli olan aracın konforu, performansı değil; masaya hangi anahtarı koyarsam daha çok ilgi çeker düşüncesi.