ZTE F6600 modem bu ve ONT'de içinde. Direkt buraya giriyor. Bridge mod dışında harici router kullanmak istiyorum. İki router yer kaplasın istemiyorum.
Tek cihaza düşürmek ekstra maliyetli olur. En uygunu medya dönüştürücü ve Router. ZTE olduğundan dolayı kurulma ihtimali yüksek, yine de garanti değil. Performans kısmını benim konuya bir arkadaş yazmış bakabilirsin.