Sorum açık ve net arkadaşlar, hangisinin ne açıdan iyi yönleri var, hangisinin iyi yönleri ağır basıyor? Ek olarak bu ikisinden hangisinde izin günleri daha fazla elde ediliyor? Memur olup fazladan mesaiye kalındığı zaman yıl içerisinde belli oranda izin veriliyor diye biliyorum. Bunun dışında ek gelir elde edebilme durumu olsun, vardiyalı çalışabilme gibi özellikler olsun, hangisinde daha etkili ve hangisinde memuriyetten atılma olasılığı daha az?
Özel sektörü biliyorsunuz, artık kölelik düzenine döndü. KPSS ile şansımı denemek istiyorum. Şu an bile alım yapılıyor ama kriterleri sağlamadığım için başvuramıyorum. Sadece nereye başvuru yaparsam benim için daha özgür ve rahat olur, onu merak ediyorum. Malumunuz, yanlış bir mesleğe gitmek insanın ömrünü çöp edebiliyor.