İyi akşamlar. Piyasada doğru düzgün 2016 model üstü otomobil ruhsatlı Caddy yok. Kamyonet ruhsatlı alıp otomobil ruhsatına nasıl çevirebiliriz, ne kadar tutar, çok mu uğraştırır, çevirememek ihtimalimiz var mı?
İyi akşamlar. Piyasada doğru düzgün 2016 model üstü otomobil ruhsatlı Caddy yok. Kamyonet ruhsatlı alıp otomobil ruhsatına nasıl çevirebiliriz, ne kadar tutar, çok mu uğraştırır, çevirememek ihtimalimiz var mı?
@Mamistv1, ben geçenlerde 2010 model Peugeot Partner Tepee için sordum, olmaz dediler. Soralı çok uzun zaman oldu, sebebini hatırlamıyorum ama her marka model olmuyormuş, bir de hangi yılın modeli olduğu önemliymiş.