Detaylar
Kim cevapladı?Arayüzden portu Ethernet olarak kullanacağım diye seçtiniz mi?
Ergin
Gelişen
- Katılım
- 7 Haziran 2026
- Mesajlar
- 6
- Beğeniler
- 1
Arayüzden portu Ethernet olarak kullanacağım diye seçtiniz mi?
Evet hocam, sağlayıcı olarak atadım fakat o port hariç tümünde internete çıkabiliyorken bunda çıkamıyorum.
Arantheim
Uzman
Merhaba, Hero KN-1012 routerda bir sorun yaşıyorum. SFP combo port üzerinden Ethernet kablosu ile internete çıkamıyorum ve yardımınıza ihtiyacım var.
Belki gözünüzden bir şey kaçmıştır, izlemişte olabilirsiniz ama paylaşmak istedim yine de
Bu arada bu videoda da çözüm bulamazsanız, Keenetic çağrı merkezini arayın, her türlü uzaktan yardımları var. Ben yakın zamanda Keenetic Hopper da sorun yaşamıştım, uzak bağlantı ile çözdüler.
Ergin
Gelişen
- Katılım
- 7 Haziran 2026
- Mesajlar
- 6
- Beğeniler
- 1
Belki gözünüzden bir şey kaçmıştır, izlemişte olabilirsiniz ama paylaşmak istedim yine de
Bu arada bu videoda da çözüm bulamazsanız, Keenetic çağrı merkezini arayın, her türlü uzaktan yardımları var. Ben yakın zamanda Keenetic Hopper da sorun yaşamıştım, uzak bağlantı ile çözdüler.
Recep Bey'in bu videosunu birkaç kez izledim, videoda SFP portunu web CLI üzerinden aktif hale getiriliyordu bu yöntemi dün denedim; ancak sorun devam ediyor.
Arantheim
Uzman
Recep Bey'in bu videosunu birkaç kez izledim, videoda SFP portunu web CLI üzerinden aktif hale getiriliyordu bu yöntemi dün denedim; ancak sorun devam ediyor.
Hımm anladım, o zaman yarın ilk iş Keenetic çağrı merkezini arayın bence, çözüm olacaklardır. Ben çok memnun kaldım geri dönüşlerinden. Hatta mail adreslerini de atayım oradan mail atın hemen dönüyorlar hatta telefonunuzu da ekleyin, onlar size ulaşırlar.
[email protected]
Ergin
Gelişen
- Katılım
- 7 Haziran 2026
- Mesajlar
- 6
- Beğeniler
- 1
Teşekkürler hocam, destek ekibiyle çözüme kavuşursam buradan çözüm için geri bildirimde bulunacağım. Bakarsanız aynı sorunu yaşayan birileri çıkar.Hımm anladım, o zaman yarın ilk iş Keenetic çağrı merkezini arayın bence, çözüm olacaklardır. Ben çok memnun kaldım geri dönüşlerinden. Hatta mail adreslerini de atayım oradan mail atın hemen dönüyorlar hatta telefonunuzu da ekleyin, onlar size ulaşırlar.
[email protected]
emircankaraca
Çalışkan
- Katılım
- 8 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 23
- Beğeniler
- 8
https://techolay.net/sosyal/konu/keenetic-hero-openwrt-sfp-arayuzune-baglanmiyor.103286/
Ben de aynı sorunu yaşadım. Cihazı resetledikten sonra CLI üzerinden yaptığım bir ayarla düzelmişti. Üzerinden biraz zaman geçtiği için tam komutu hatırlamıyorum ama reset ve shell tarafında yapılan bir ayar sorunu çözmüştü.
Ben de aynı sorunu yaşadım. Cihazı resetledikten sonra CLI üzerinden yaptığım bir ayarla düzelmişti. Üzerinden biraz zaman geçtiği için tam komutu hatırlamıyorum ama reset ve shell tarafında yapılan bir ayar sorunu çözmüştü.