Telefonunu Çıkra
Üstün
- Katılım
- 1 Eylül 2024
- Mesajlar
- 1.689
- Makaleler
- 10
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 2.174
Konu Başlıkları Gizle
- 1 Logitech G103 ve G105
- 2 Logitech G11, G15, G19
- 3 Logitech G213
- 4 Logitech G710
- 5 Logitech G910 Orion Spark ve Orion Spectrum
-
6
Razer Blackwidow (V1)
- 6.1 2010-2013 standart:
- 6.2 Ultimate (2014):
- 6.3 Chroma:
- 6.4 Stealth Versiyonlar:
- 6.5 TKL vb.:
- 7 Razer Ornata
- 8 SteelSeries Apex M800
- 9 SteelSeries 6Gv2
- 10 SteelSeries Apex 3
- 11 SteelSeries Apex PRO
- 12 Corsair K70
- 13 Rampage KB-R01
- 14 Rampage KB-R8
- 15 Everest KM-6825 veya Everest KB-961F
- 16 Motospeed CK-104 ve CK-108
- 17 Rampage Hydra R6 serisi
- 18 A4 Tech G800MU ve X7-G800V
- 19 Herhangi bir klavye
Merhaba,
Bugün nostaljinin ayarlarıyla oynayacağız.
Zamanında ve günümüzde tekel olmuş, ikonik veya spesifik bir yanı yüzünden "Anaaa laan bu vardı değil mi?" dedirtecek klavyeleri yad etmek amaçlı böyle bir konu oluşturdum.
Nostalji haralamak dışında boş bir konu olduğunu kabul ediyorum ^-^
(https://techolay.net/sosyal/konu/zamaninin-en-iyi-kulakliklari.202361/[/EMBED][/COLOR)[](https://techolay.net/sosyal/konu/zamaninin-en-iyi-kulakliklari.202361/[/EMBED][/COLOR)]
Açılışı Logitech ile yapıyorum çünkü inanılmaz ürünler ürettiler zamanında.
(!) Logitech bir sponsorluk akar bence. G29 ile Thrustmaster T128 kıyaslamak istiyorum. xD Hem, para verdiğin çakma teknoloji editörlerinden daha doğal övüyorum.
İki klavye kardeş gibidir. G105'de bilek desteği yokken aydınlatma var. G103'te bilek desteği ve daha gamer temalı tasarım var.
Zamanında gaming klavyelerin asıl noktası makro tuşlarıydı. Bu klavyelerde ise sürüsüne bereket vardı.
Ucuz ve kaliteli ürün almak isteyenler bunlara yöneliyordu.
Membran klavyelerin prensidir kesinlikle.
TR'de Blackwidow'lara tapma dönemi başlamadan önce bunlar vardı. Şu an piyasaya çıksalar, almazsam şerefsizim. Özellikle G11 ve G19.
Sürüsüne bereket makro
Işıklandırma
Ayarlanabilir ekran
Full'den daha full size
GAYIŞ 
Tabii ki mekanik değil, ancak oldukça iyi bir membran. Bunu alıp mekanik yapacak bir deli çıkmalı!
Bildiğim kadarıyla G11'den G15'e geçiş downgrade. G19'u rehberi hazırlarken fark ettim. Hatalarından döndükleri versiyon gibi duruyor.
"Bunlar çöp, bilmem nereden bulduk, atacaz da senin işine yarar mı?" diye birisinden gelmesini çok çok isterim.
Aslen 2016 gibi piyasaya girmiş ve şu an hala bunun ekmeğini yiyen bir ürün. Tıpkı G29 gibi. Marka algısı ve güzel görünüş yüzünden hala çok satıyor.
G103/105 gibi döneminin standartlarını ucuza veriyordu. RGB, küt ve sağlam görünüş, ışıklandırma, daha ne?
Bu klavye membran. O dönemlerde tam olarak mekanik klavyeler yaygınlaşmadığı için direnebilmişti.
Pek görülmeyen, çünkü dönemine göre çok pahalı olan bir modeldi. Bilenler vardı ancak diğer modellere nazaran niş'ti.
Gerçi Logitech G105'e çok benzemesi yüzünden membran sananlar da vardı.
Bu klavye, mekanik klavyelerin yaygınlaşmadan biraz önceki dönemlerden kalma. Cherry MX Brown ve Blue versiyonları vardı. G710+ olan Brown switch.
Beyaz fix LED'leri vardı.
Zamanında uçsuz bucaksız PC ve setup hayalleri kuran bir veletken bu klavyeyi gözüme kestirmiştim.
Soldaki Spark, sağdaki Spectrum.
İkisi de mekanik Logitech Romer G isimli saçma sapan switch'ler kullanıyor. Her keycap'in olmadığı bir sten yapısı var.
Baba parası ile yaşayan minik gamer'lar olarak "Oha, çok güzel ama hayatım boyunca alamam" dediğimiz top level modellerdi.
Baby gamer'lar ve ürün incelemelerini takip etmeyen insanlar olarak aklımızda Spark'ın havalı, Spectrum'un ezik, sıkıcı gibi kalmış olması normal. Ama durum çok farklı.
Spark, her ne kadar asimetrik duruşu ile daha gamer gibi hissettirse de ergonomik olarak faciaydı. Keycap şekli, bilek desteği vs. ergonomik değildi.
Sonradan Spectrum ile bunu düzelttiler. Ama Spark'ın o yırtık, aykırı, robotik tasarımı asıl ikonik olan.
Detaylı inceleme:
Sonunda Logitech sularını bitirdik. Hadi diğer markalara bakalım.
Zengin YouTuber klavyesi,
Minecraft Hunger Games ve CS videolarının arkasındaki daktilo,
RGB ve Clicky switch kültürünün başlangıcı,
TR için mekanik klavyelerin varlığını gösteren mihenk taşı,
Velet'lerin ulaşılamaz hayali, ulaşanların da versiyon farklarını bilmediği klavye
Büyük adamdır vesselam.
Bu klavyenin versiyonlarından bahsetmem gerekiyor. Bu fırsatı tepmem.
Bu da Logitech G213 gibi marka algısını yiyen bir model. Tek fark; Ornata serisi v2, v3 gibi revizyonlar aldı ve ilk modelden baya farklılaştı. Sonradan çıkanlar low profil tarzına falan geçti.
Bu dönemlerde mecha-membran, yani "mekanik hisli" klavyeler türemişti, bu da onların kaliteli versiyonuydu.
Chroma, TKL gibi versiyonları vardı.
İlk model mekanik hisli, sıradan klavyeler gibiydi. Bilek desteği asıl noktası diyebilirim. Premium gösterdiği kesin.
Garip şekilde niş kalan ancak özünde iyi bir klavyeydi.
Çoğumuz bunun space tuşunu gördükten sonra tipiyle dalga geçtik eminim.
Herhangi bir klavye gibi duran bir klavye. 2010 gibi çıkmıştı.
Mekanik klavyelerin öncüsüdür ve malzeme kalitesi iyiydi. Kablosunun ucuz olmasından şikayet eden bir inceleme gördüm ama.
Kutudan USB to PS/2 adaptör çıkıyordu. Döneminin USB'lerine nazaran daha iyi performans veriyormuş.
Zamanında çok pahalı olduğundan ve Blackwidow gibi klavyelerin gölgesinde kaldığından araştırırken öğrendim.
SteelSeries klavyelere pek aşina değilim ama öncü olduklarını biliyorum. Muhtemelen yurt dışında konumları iyi.
TR'de pek bileni olmaması, bilenin de o dönemlerde kendini marjinal sanması yüzünden tercih edilen klavyedir.
N-Key rollover sorunu, ucuz plastiği, premium gibi görünmesi yüzünden hala tercih ediliyor.
Arkadaşım Vatan'dan PC alırken yanında bunu almıştı. "Rampage mekanik klavye alacağına bunu al" demiştim... kafama tüküreyim. Rollover sorunu yaşıyor. Vicdan azabı çekiyorum şu an.
Razer Ornata > Apex 3 diyorum ve bitiriyorum.
SteelSeries kolay kolay F/P ürün yapmaz, bu da premium ürünlerinden birisidir.
Hall Effect klavyelerin fitilini ateşleyen ve genel kitleye yayan model bu.
TKL versiyonlarında inanılmaz bir build kalitesi problemi ile uğraştılar.
K70'in zibilyar tane versiyonu var. Ben burada soy ağacından bahsedeceğim.
2013 gibi başlamış ve hala devam eden seridir. TR'de niş kaldı diye biliyorum. Kaliteleri konusunda sorunları yok, zaten ilk mekanik gaming klavyelerinden birisidir.
Hadi biraz fiyat-performans tarafına kayalım.
Aşırı ucuza baya dolu özellik sunan bir klavye.
Mesela makro tuşları biraz farklıydı. Normalde atıyorum "Merhaba" yazılacağı zaman "merhaba"yı copy-paste yapar. Bu klavyede sıra sıra yazıyor.
Bazı oyunlarda tuşlara sırasıyla basmamız gerekiyor, bu da orada parlıyor.
Bu klavyeye bakınca aklıma GTX 960 geliyor.
Işıklandırmalı ve mekanik hisli ucuz klavyelerin başında geliyor.
Çok kıytırık ve tipsiz durduğundan velet çağında kullanıcılarının zorbalandığı bir modeldi.
İkisinden biri olması lazım. Sanırım 6825 klavye-mouse bundle olarak satılıyordu.
Çok ucuz klavyeler segmentindeydi. Kırmızı siyah diye kendini "gaming" sanıyordu.
İnternet kafelerde, ucuz setup'larda ve ucuz diye ofislerde bile gördüm.
Hayal meyal denediğimi hatırlıyorum, hissiyatı tatlıydı.
Mekanik hisli değil, dümdüz membran.
CK-104, CK-108 kardeş modellerdir. CK-104'te bazı tasarım kusurları var, o yüzden CK-108 çok daha iyidir.
Arttırıyorum, şu ana kadar TR'nin gördüğü en F/P ürün olabilir.
Zamanında benzer özellikli mekanik klavyeler 300₺'ye satılırken bu 150₺'ye mi ne satılıyordu. Galiba Banggood'dan alınıyordu. Hele hele Blue switch moda olduğu zamanlarda alan iyi hava atmıştı bu klavye ile.
CK-108'i yıllarca kullandım, bana mısın demedi -ki Outemu switch olmasına rağmen. Outemu'nun pek iyi sayılmamasının sebebinin zamanla downgrade yemesi olduğunu düşündürtüyor.
1-2 yıl öncesine kadar çıkan çoğu F/P mekanik klavyeyi donunda sallardı. Hotswap furyası başlayınca bu tür klavyeler, fiyatlandırmayı tutturamadı diye yok olmaya mahkum oldu.
Yakın dönemin F/P modellerindendi. Bunun da zibilyar tane farklı versiyonu var.
Rampage'in nadiren iyi yaptığı ürünlerden bir tanesi olduğu kesin.
Premium internet kafe klavyesi veya ucuza alınmış klavyedir.
G800MU, bilgisayara PS/2 portu üzerinden bağlanır (eski tip yuvarlak giriş). G800V ise USB kullanır.
Bir de G800MU'de jak ve USB uzatma portu var.
Bu tarz çok fazla klavye var, hangisini kullansam bilemedim.
Bayır domuzu gibi çalışması ve çok ucuz olması yüzünden G.O.A.T.
İnternet kafe, ofis, evdeki bilgisayar, fabrikadaki bilmem ne makinesi falan her şey, hep bunları kullanıyor.
Bu klavyeyi Nintendo bulsaydı olacakları düşünemiyorum.
BİTTİ.
Nostalji sömürüsünün sonuna geldik.
Sizin bu tarz G.O.A.T. dediğiniz klavyeler neler? Veya neleri unuttum? Hadi tartışalım.
İyi sosyaller.
Bugün nostaljinin ayarlarıyla oynayacağız.
Zamanında ve günümüzde tekel olmuş, ikonik veya spesifik bir yanı yüzünden "Anaaa laan bu vardı değil mi?" dedirtecek klavyeleri yad etmek amaçlı böyle bir konu oluşturdum.
Nostalji haralamak dışında boş bir konu olduğunu kabul ediyorum ^-^
Merhaba.
Bugün nostaljinin ayarları ile oynayacağız.
Zamanında ve günümüzde tekel olmuş, ikonik veya spesifik bir yanı yüzünden "Anaaa laan bu vardı değil mi?" dedirtecek kulaklıkları yad etmek amaçlı böyle bir konu oluşturdum.
Nostalji haraslamak dışında boş bir konu olduğunu kabul ediyorum ^-^
Logitech G332 ve G432
Zamanının giriş-orta segmenti gibi bir şeyiydi. Rampage çöplüğünden biraz daha dışarı çıkmak isteyenler buna bakıyordu.
Bu yıllarda Let's play içeriği için mikrofonlu kulaklık gerekiyordu. Bu da listenin...
Bugün nostaljinin ayarları ile oynayacağız.
Zamanında ve günümüzde tekel olmuş, ikonik veya spesifik bir yanı yüzünden "Anaaa laan bu vardı değil mi?" dedirtecek kulaklıkları yad etmek amaçlı böyle bir konu oluşturdum.
Nostalji haraslamak dışında boş bir konu olduğunu kabul ediyorum ^-^
Logitech G332 ve G432
Zamanının giriş-orta segmenti gibi bir şeyiydi. Rampage çöplüğünden biraz daha dışarı çıkmak isteyenler buna bakıyordu.
Bu yıllarda Let's play içeriği için mikrofonlu kulaklık gerekiyordu. Bu da listenin...
- Telefonunu Çıkra
- kulaklık kulaklık önerisi oyuncu kulaklığı oyuncu kulaklığı önerisi
- Mesaj: 8
- Forum: Oyun Kulaklığı
Açılışı Logitech ile yapıyorum çünkü inanılmaz ürünler ürettiler zamanında.
(!) Logitech bir sponsorluk akar bence. G29 ile Thrustmaster T128 kıyaslamak istiyorum. xD Hem, para verdiğin çakma teknoloji editörlerinden daha doğal övüyorum.
Logitech G103 ve G105
İki klavye kardeş gibidir. G105'de bilek desteği yokken aydınlatma var. G103'te bilek desteği ve daha gamer temalı tasarım var.
Zamanında gaming klavyelerin asıl noktası makro tuşlarıydı. Bu klavyelerde ise sürüsüne bereket vardı.
Ucuz ve kaliteli ürün almak isteyenler bunlara yöneliyordu.
Membran klavyelerin prensidir kesinlikle.
Logitech G11, G15, G19
TR'de Blackwidow'lara tapma dönemi başlamadan önce bunlar vardı. Şu an piyasaya çıksalar, almazsam şerefsizim. Özellikle G11 ve G19.
Sürüsüne bereket makro
Tabii ki mekanik değil, ancak oldukça iyi bir membran. Bunu alıp mekanik yapacak bir deli çıkmalı!
Bildiğim kadarıyla G11'den G15'e geçiş downgrade. G19'u rehberi hazırlarken fark ettim. Hatalarından döndükleri versiyon gibi duruyor.
"Bunlar çöp, bilmem nereden bulduk, atacaz da senin işine yarar mı?" diye birisinden gelmesini çok çok isterim.
Logitech G213
Aslen 2016 gibi piyasaya girmiş ve şu an hala bunun ekmeğini yiyen bir ürün. Tıpkı G29 gibi. Marka algısı ve güzel görünüş yüzünden hala çok satıyor.
G103/105 gibi döneminin standartlarını ucuza veriyordu. RGB, küt ve sağlam görünüş, ışıklandırma, daha ne?
Bu klavye membran. O dönemlerde tam olarak mekanik klavyeler yaygınlaşmadığı için direnebilmişti.
Logitech G710
Pek görülmeyen, çünkü dönemine göre çok pahalı olan bir modeldi. Bilenler vardı ancak diğer modellere nazaran niş'ti.
Gerçi Logitech G105'e çok benzemesi yüzünden membran sananlar da vardı.
Bu klavye, mekanik klavyelerin yaygınlaşmadan biraz önceki dönemlerden kalma. Cherry MX Brown ve Blue versiyonları vardı. G710+ olan Brown switch.
Beyaz fix LED'leri vardı.
Zamanında uçsuz bucaksız PC ve setup hayalleri kuran bir veletken bu klavyeyi gözüme kestirmiştim.
Logitech G910 Orion Spark ve Orion Spectrum
Soldaki Spark, sağdaki Spectrum.
İkisi de mekanik Logitech Romer G isimli saçma sapan switch'ler kullanıyor. Her keycap'in olmadığı bir sten yapısı var.
Baba parası ile yaşayan minik gamer'lar olarak "Oha, çok güzel ama hayatım boyunca alamam" dediğimiz top level modellerdi.
Baby gamer'lar ve ürün incelemelerini takip etmeyen insanlar olarak aklımızda Spark'ın havalı, Spectrum'un ezik, sıkıcı gibi kalmış olması normal. Ama durum çok farklı.
Spark, her ne kadar asimetrik duruşu ile daha gamer gibi hissettirse de ergonomik olarak faciaydı. Keycap şekli, bilek desteği vs. ergonomik değildi.
Sonradan Spectrum ile bunu düzelttiler. Ama Spark'ın o yırtık, aykırı, robotik tasarımı asıl ikonik olan.
Detaylı inceleme:
http://[https://www.pctechreviews.com.au/2017/06/03/logitech-g910-orion-sparkspectrum-what-gives/
(https://www.pctechreviews.com.au/2017/06/03/logitech-g910-orion-sparkspectrum-what-gives/[/URL)]Sonunda Logitech sularını bitirdik. Hadi diğer markalara bakalım.
Razer Blackwidow (V1)
Zengin YouTuber klavyesi,
Minecraft Hunger Games ve CS videolarının arkasındaki daktilo,
RGB ve Clicky switch kültürünün başlangıcı,
TR için mekanik klavyelerin varlığını gösteren mihenk taşı,
Velet'lerin ulaşılamaz hayali, ulaşanların da versiyon farklarını bilmediği klavye
Büyük adamdır vesselam.
Bu klavyenin versiyonlarından bahsetmem gerekiyor. Bu fırsatı tepmem.
2010-2013 standart:
Arkadan aydınlatma olmayan ve Cherry MX switch'ler kullanan ilk varyant. Razer olmakla alakası yok yani.Ultimate (2014):
Klavyenin tamamının arkadan aydınlatıldığı versiyondur. Klavyenin üstüne ekstra jak girişi ve USB girişi eklenmişti. 2014'de Razer kendi switch'lerini üretmeye başladı, bu da ilk meyvesi. Ama TR'de durum farklıydı... İsminde "Ultimate" yazıyor diye en tepe ürünü sanıyordu millet.Chroma:
Asıl bildiğimiz G.O.A.T. bu. Her tuşta RGB dediğimiz şeyin başlangıcı bu klavye ile oldu. Donanımsal olarak iyileştirmeler de yapıldı. Jak ve USB yine var.Stealth Versiyonlar:
Razer Orange (Tactile) switch kullanan versiyonlardır. Daha sessiz olmasını isteyenler için çıktı. TR'de bundan pek gördüğümü hatırlamıyorum.TKL vb.:
Şu an konuştuğumuz modelde TKL versiyon vardı. Daha ucuzdu diye tercih ediliyordu. O zamanlarda tüm klavyeler kalas gibi olduğundan göze garip geliyordu.Razer Ornata
Bu da Logitech G213 gibi marka algısını yiyen bir model. Tek fark; Ornata serisi v2, v3 gibi revizyonlar aldı ve ilk modelden baya farklılaştı. Sonradan çıkanlar low profil tarzına falan geçti.
Bu dönemlerde mecha-membran, yani "mekanik hisli" klavyeler türemişti, bu da onların kaliteli versiyonuydu.
Chroma, TKL gibi versiyonları vardı.
İlk model mekanik hisli, sıradan klavyeler gibiydi. Bilek desteği asıl noktası diyebilirim. Premium gösterdiği kesin.
SteelSeries Apex M800
Garip şekilde niş kalan ancak özünde iyi bir klavyeydi.
Çoğumuz bunun space tuşunu gördükten sonra tipiyle dalga geçtik eminim.
SteelSeries 6Gv2
Herhangi bir klavye gibi duran bir klavye. 2010 gibi çıkmıştı.
Mekanik klavyelerin öncüsüdür ve malzeme kalitesi iyiydi. Kablosunun ucuz olmasından şikayet eden bir inceleme gördüm ama.
Kutudan USB to PS/2 adaptör çıkıyordu. Döneminin USB'lerine nazaran daha iyi performans veriyormuş.
Zamanında çok pahalı olduğundan ve Blackwidow gibi klavyelerin gölgesinde kaldığından araştırırken öğrendim.
SteelSeries Apex 3
SteelSeries klavyelere pek aşina değilim ama öncü olduklarını biliyorum. Muhtemelen yurt dışında konumları iyi.
TR'de pek bileni olmaması, bilenin de o dönemlerde kendini marjinal sanması yüzünden tercih edilen klavyedir.
N-Key rollover sorunu, ucuz plastiği, premium gibi görünmesi yüzünden hala tercih ediliyor.
Arkadaşım Vatan'dan PC alırken yanında bunu almıştı. "Rampage mekanik klavye alacağına bunu al" demiştim... kafama tüküreyim. Rollover sorunu yaşıyor. Vicdan azabı çekiyorum şu an.
Razer Ornata > Apex 3 diyorum ve bitiriyorum.
SteelSeries Apex PRO
SteelSeries kolay kolay F/P ürün yapmaz, bu da premium ürünlerinden birisidir.
Hall Effect klavyelerin fitilini ateşleyen ve genel kitleye yayan model bu.
TKL versiyonlarında inanılmaz bir build kalitesi problemi ile uğraştılar.
Corsair K70
K70'in zibilyar tane versiyonu var. Ben burada soy ağacından bahsedeceğim.
2013 gibi başlamış ve hala devam eden seridir. TR'de niş kaldı diye biliyorum. Kaliteleri konusunda sorunları yok, zaten ilk mekanik gaming klavyelerinden birisidir.
Hadi biraz fiyat-performans tarafına kayalım.
Rampage KB-R01
Aşırı ucuza baya dolu özellik sunan bir klavye.
Mesela makro tuşları biraz farklıydı. Normalde atıyorum "Merhaba" yazılacağı zaman "merhaba"yı copy-paste yapar. Bu klavyede sıra sıra yazıyor.
Bazı oyunlarda tuşlara sırasıyla basmamız gerekiyor, bu da orada parlıyor.
Bu klavyeye bakınca aklıma GTX 960 geliyor.
Rampage KB-R8
Işıklandırmalı ve mekanik hisli ucuz klavyelerin başında geliyor.
Çok kıytırık ve tipsiz durduğundan velet çağında kullanıcılarının zorbalandığı bir modeldi.
Everest KM-6825 veya Everest KB-961F
İkisinden biri olması lazım. Sanırım 6825 klavye-mouse bundle olarak satılıyordu.
Çok ucuz klavyeler segmentindeydi. Kırmızı siyah diye kendini "gaming" sanıyordu.
İnternet kafelerde, ucuz setup'larda ve ucuz diye ofislerde bile gördüm.
Hayal meyal denediğimi hatırlıyorum, hissiyatı tatlıydı.
Mekanik hisli değil, dümdüz membran.
Motospeed CK-104 ve CK-108
CK-104, CK-108 kardeş modellerdir. CK-104'te bazı tasarım kusurları var, o yüzden CK-108 çok daha iyidir.
Arttırıyorum, şu ana kadar TR'nin gördüğü en F/P ürün olabilir.
Zamanında benzer özellikli mekanik klavyeler 300₺'ye satılırken bu 150₺'ye mi ne satılıyordu. Galiba Banggood'dan alınıyordu. Hele hele Blue switch moda olduğu zamanlarda alan iyi hava atmıştı bu klavye ile.
CK-108'i yıllarca kullandım, bana mısın demedi -ki Outemu switch olmasına rağmen. Outemu'nun pek iyi sayılmamasının sebebinin zamanla downgrade yemesi olduğunu düşündürtüyor.
1-2 yıl öncesine kadar çıkan çoğu F/P mekanik klavyeyi donunda sallardı. Hotswap furyası başlayınca bu tür klavyeler, fiyatlandırmayı tutturamadı diye yok olmaya mahkum oldu.
Rampage Hydra R6 serisi
Yakın dönemin F/P modellerindendi. Bunun da zibilyar tane farklı versiyonu var.
Rampage'in nadiren iyi yaptığı ürünlerden bir tanesi olduğu kesin.
A4 Tech G800MU ve X7-G800V
Premium internet kafe klavyesi veya ucuza alınmış klavyedir.
G800MU, bilgisayara PS/2 portu üzerinden bağlanır (eski tip yuvarlak giriş). G800V ise USB kullanır.
Bir de G800MU'de jak ve USB uzatma portu var.
Herhangi bir klavye
Bu tarz çok fazla klavye var, hangisini kullansam bilemedim.
Bayır domuzu gibi çalışması ve çok ucuz olması yüzünden G.O.A.T.
İnternet kafe, ofis, evdeki bilgisayar, fabrikadaki bilmem ne makinesi falan her şey, hep bunları kullanıyor.
Bu klavyeyi Nintendo bulsaydı olacakları düşünemiyorum.
BİTTİ.
Nostalji sömürüsünün sonuna geldik.
Sizin bu tarz G.O.A.T. dediğiniz klavyeler neler? Veya neleri unuttum? Hadi tartışalım.
İyi sosyaller.
Son düzenleme: