İyi hoş da, 15K'ye RAM yükselteceğime cihazın üstüne ekler 5060'a geçerim :D Giriş-orta kullanıcılarının ortak fikridir diye düşünüyorum.
 
İyi hoş da, 15K'ye RAM yükselteceğime cihazın üstüne ekler 5060'a geçerim :D giriş-orta kullanıcılarının ortak fikridir diye düşünüyorum.

RAM sonradan da eklenebilir, evet. Ancak zaten ya tek kanal 16 GB geliyor ya da 2x8 diye dert yanan oluyor. RAM dediğimiz parça önümüzdeki 1-2 senede ucuzlamayacağı ve sistem RAM olmadan çalışmayacağı için artık "RAM" için ekran kartı ve işlemci gibi muamele uygulamak gerekmekte. Fiyatı da şu an bayağı uygun.