Arşivde RAW'lar uyuyor, ara sıra işleyip paylaşmakta fayda var
Detaylar
Kim cevapladı?Manzara da fenaymis, elinize saglik.
Kvothe
Uzman
Elinize sağlık hocam, fotoğrafları işlemekte ayrı bir keyifli oluyor.
Teşekkürler
Elinize sağlık hocam, fotoğrafları işlemekte ayrı bir keyifli oluyor.
Sag olun. Evet, asıl zevki işlerken alıyorum valla...