talkotalko
Çalışkan
- Katılım
- 18 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 22
- Beğeniler
- 5
Arkadaşlar selam, mevcutta Lamzu Maya X kullanıyorum. Üst kabuğunda ufak bir çatlak oluştu, sensör ve ele takılmıyor ama bir gün elime tam otururken bir gün oturmuyor nedense, bu fareyi 2. elden satıp Viper V3 Pro'ya geçsem nasıl olur? Güvenilir bir garanti istiyorum ürünün arkasında, Zowie U2 dw de seçeneklerim arasındaydı ama Viper 3 Pro bir tık daha cezbetti, fikirlerinizi bekliyorum.