Bruhistan
Başarılı
- Katılım
- 30 Aralık 2024
- Mesajlar
- 1.132
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 1.114
Merhaba, dün laptopun ekranını ıslak mendille sildikten 2 saat sonra, ekranın en alt köşesinde siyah çizik gibi bir şey çıktığını fark ettim. Herhalde lekedir diye orasını silmeye çalıştım fakat sorun leke değil, direkt ekranın içindeymiş. Sonra yazılımdan kaynaklı olduğunu düşünüp bilgisayarı yeniden başlattım ama nafile. Ekrandaki birkaç piksel ölmüş, çok değil, fark edilmeyecek düzeyde ama ileride bunun yayılacağını düşündüğüm için bir önlem almak istiyorum. Ne gibi tavsiyeler verirsiniz?