230155

Yetkin
Katılım
19 Şubat 2024
Mesajlar
353
Çözümler
2
Beğeniler
269
Şu an en ucuz F1 legosu, kuponunuz varsa daha da düşer.

 
Hocam neden bu kadar gomuyorsunuz? Evet gercegine pek benzemiyor ama ekstradan baska muhabbetler de mi var? Diger F1 setlerine gore detayinin az oldugu anlasiliyor ama bilmiyorum bence normal F1 setlerine gore yine kabul edilebilir gibi fiyati daha da duserse.
 
@umut, şöyle söyleyeyim:
  • Parça sayısı az.
  • 2025 F1 setlerine göre daha kısa.
  • Detay az, çok yavan duruyor.
Mesela bi' APXGP'ye bak, sonra dön buna bak.
Evet hocam dogru, bunun fiyatlar belki satilmaz da 700-650'ye falan duserse belki alinir. Bende Ferrari ve Mercedes var ana setlerden ikisini de 800 liraya almistim zamaninda.. İki tane de bir orta bir de kucuk boy McLaren var onlarin yerine ana setten bir sey koymak istiyorum ama 1.1K falan olmus ana settekiler.

Bu yilki 2026 sezonu arabalar icin yeni kaplamalarla yeni bir seri cikacak mi hocam bilginiz var mi peki? Bu seneki Redbull ve Ferrari kaplamalari cok guzel yeni araclarda.
 
Evet hocam dogru, bunun fiyatlar belki satilmaz da 700-650'ye falan duserse belki alinir. Bende Ferrari ve Mercedes var ana setlerden ikisini de 800 liraya almistim zamaninda.. İki tane de bir orta bir de kucuk boy McLaren var onlarin yerine ana setten bir sey koymak istiyorum ama 1.1K falan olmus ana settekiler.

Bu yilki 2026 sezonu arabalar icin yeni kaplamalarla yeni bir seri cikacak mi hocam bilginiz var mi peki? Bu seneki Redbull ve Ferrari kaplamalari cok guzel yeni araclarda.
Henüz yenisine dair bir gelişme yok. Çıkmaz gibi.