Styxrage

Uzman
Katılım
28 Mayıs 2025
Mesajlar
553
Çözümler
3
Beğeniler
354
6 ay önce Faceit elo kasarken Lenovo Legion 25-10 320 Hz almıştım, şimdi FPS oyunlarını ciddi oynamayı bıraktım. Elimdeki Lenovo'yu satıp 2K monitöre geçmek istiyorum, bunu yaparken de fazla para eklemek istemiyorum. Biraz araştırdım, sakat bir marka olsa da James Donkey'in Epic Q40 modeline denk geldim. BOE marka panel kullanan bir model, bilgileri aşağıya bıraktım.
Ekran kartım 6700 XT, sizce gereksiz bir hareket mi olur?


Panel bilgileri; 51.255.84.90 - Please verify yourself to continue

Lenovo'nun incelemesi olmadığı için doğrudan bir kıyas yapamıyoruz.

1782150790573.webp
1782150823134.webp
 
Eşşeğe güven olmaz, eşşeğe altın semer vursan da eşşek gene eşşektir.

Başka markalara bakın derim, 60hz 75hz sorun değilse daha bilindik markalardan 2k monitör alın.
 
Eşşeğe güven olmaz, eşşeğe altın semer vursan da eşşek gene eşşektir.

Başka markalara bakın derim, 60hz 75hz sorun değilse daha bilindik markalardan 2k monitör alın.
Minimum 120Hz olması lazım hocam. Bütçemi arttırırsam VA panel AOC ya da IPS olarak KTC düşünüyorum ama indirimde 6000'e düşüyor JD, arada 2K fark var. Malzeme kalitesi muhtemelen çok kötüdür, zaten NB F80 alır kullanırım daha sonradan. Bu modeli alırsam paneline para vermiş olucam gibi düşünüyorum.