6 ay önce Faceit elo kasarken Lenovo Legion 25-10 320 Hz almıştım, şimdi FPS oyunlarını ciddi oynamayı bıraktım. Elimdeki Lenovo'yu satıp 2K monitöre geçmek istiyorum, bunu yaparken de fazla para eklemek istemiyorum. Biraz araştırdım, sakat bir marka olsa da James Donkey'in Epic Q40 modeline denk geldim. BOE marka panel kullanan bir model, bilgileri aşağıya bıraktım.
Ekran kartım 6700 XT, sizce gereksiz bir hareket mi olur?
Panel bilgileri; 51.255.84.90 - Please verify yourself to continue
Lenovo'nun incelemesi olmadığı için doğrudan bir kıyas yapamıyoruz.
Ekran kartım 6700 XT, sizce gereksiz bir hareket mi olur?
Panel bilgileri; 51.255.84.90 - Please verify yourself to continue
Lenovo'nun incelemesi olmadığı için doğrudan bir kıyas yapamıyoruz.