Hocam saygılar ! Lenovo LOQ serisi laptoplarda kronik kendi anakartını veya chipset yakma sorunu mevcut. Fakat son zamanlarda düzeltildimi bilmiyorum. Ayrıca anakart dizayn hatalarıda mevcut örn. M2 SSD gibi ısınanan bir parçayı işlemcinin yanına konumlandırılması, wi-fi modülünü grafik kartının yakınına konumlandırılması gibi. Tavsiyem Asus veya Msı markalaarına bakmanız.
 
Hocam saygılar! Lenovo LOQ serisi laptoplarda kronik kendi anakartını veya chipset yakma sorunu mevcut. Fakat son zamanlarda düzeltildimi bilmiyorum. Ayrıca anakart dizayn hataları da mevcut örneğin. M.2 SSD gibi ısınanan bir parçayı işlemcinin yanına konumlandırılması, Wi-Fi modülünü grafik kartının yakınına konumlandırılması gibi. Tavsiyem ASUS veya MSI markalaarına bakmanız.

Hocam atılan ASUS modelini almayı düşünüyorum. Lenovo 10 serisinde kronik hatalar vs düzeltildi diye biliyorum.
 
Hocam atılan ASUS modelini almayı düşünüyorum. Lenovo 10 serisinde kronik hatalar vs düzeltildi diye biliyorum.
Çok kurcalamaya gerek yok, attığınız 3050 kartlı Lenovo 36.000 TL, üstelik 65 watt gücünde. Benim attığım 4050'li Asus ise 140 watt gücünde ki dediğim gibi 4050 kartlı. Üstelik daha ucuz. Alıp geçebilirsiniz.