Bts Remastered'da ciddi bir alt yazı Bug'ı var. Sık sık en son alt yazı ekranda takılabiliyor, ayrıca bazen bazı diyalogların alt yazısı direkt hiç çıkmıyor, sadece sesi geliyor. Ben ilk bölümü bitirmeye kadar dayanabildim, sonra 2. bölümün başında bırakıp og bts Deluxe Edition satın aldım. O dönemde ne GOG ne de Steam'de og lis 1 de og bts de indirime girmiyordu, ben de Steam üzerinden 20 küsur dolar verip almıştım. İyi ki de almışım, çünkü og bts çok daha stabil ve oyunu baştan sonra hem farewell bölümünü hem de Episode 1-2-3'ü sorunsuzca bitirdim.
Sonra GOG'da bu iki oyun da indirime girince her iki oyunu da GOG'dan da alayım dedim.