Requiemm

Üstün
Katılım
26 Şubat 2024
Mesajlar
1.258
Makaleler
2
Çözümler
7
Beğeniler
846
Hocalarım selam, Life is Strange 1. oyunun sonuna geldim neredeyse. Oyun aşırı hoşuma gitti. Diğer serilerden hangilerini almalıyım? Ben de 1. oyun ve Before the Storm var.
 
Eğer Max and Chloe Saga ile gitmek istiyorsanız Double Exposure ve Reunion'ı almalısınız. Fakat eğer serideki diğer oyunlara da bakarım diyorsanız Life is Strange 2 özellikle çok tavsiye ediliyor. Henüz oynama fırsatım olmadı.

Bu arada DE ve Reunion'a geçmeden önce Before the Storm'u da bitirin derim. Önce BtS Episode 1-2-3, sonra BtS Farewell oynamanızı öneririm.
 
Eğer Max and Chloe Saga ile gitmek istiyorsanız Double Exposure ve Reunion'ı almalısınız. Fakat eğer serideki diğer oyunlara da bakarım diyorsanız Life is Strange 2 özellikle çok tavsiye ediliyor. Henüz oynama fırsatım olmadı.

Bu arada DE ve Reunion'a geçmeden önce Before the Storm'u da bitirin derim. Önce BtS Episode 1-2-3, sonra BtS Farewell oynamanızı öneririm.
Before the Storm'u az önce aldım hocam, remastered olarak aldım Steam'dan. 1. oyunu OG olarak oynuyorum.
 
Before the Storm'u az önce aldım hocam, remastered olarak aldım Steam'dan. 1. oyunu OG olarak oynuyorum.
GOG üzerinden OG Before the Storm'u alabilirsiniz bu arada:

Deluxe Edition sürümü 228.19 TL. Standard Edition ise 156.05 TL. GOG sürümü tamamen DRM Free ayrıca.
 
Remastered'le çok farkı var mı ki hocam?
BtS Remastered'da ciddi bir altyazı bug'ı var. Sık sık en son altyazı ekranda takılabiliyor, ayrıca bazen bazı diyalogların altyazısı direkt hiç çıkmıyor, sadece sesi geliyor. Ben ilk bölümü bitirmeye kadar dayanabildim, sonra 2. bölümün başında bırakıp OG BtS Deluxe Edition satın aldım. O dönemde ne GOG ne de Steam'de OG LiS 1 de OG BtS de indirime girmiyordu, ben de Steam üzerinden 20 küsür dolar verip almıştım. İyi ki de almışım, çünkü OG BtS çok daha stabil ve oyunu baştan sonra hem Farewell bölümünü hem de Episode 1-2-3'ü sorunsuzca bitirdim.

Sonra GOG'da bu iki oyun da indirime girince her iki oyunu da GOG'dan da alayım dedim.
 
Bts Remastered'da ciddi bir alt yazı Bug'ı var. Sık sık en son alt yazı ekranda takılabiliyor, ayrıca bazen bazı diyalogların alt yazısı direkt hiç çıkmıyor, sadece sesi geliyor. Ben ilk bölümü bitirmeye kadar dayanabildim, sonra 2. bölümün başında bırakıp og bts Deluxe Edition satın aldım. O dönemde ne GOG ne de Steam'de og lis 1 de og bts de indirime girmiyordu, ben de Steam üzerinden 20 küsur dolar verip almıştım. İyi ki de almışım, çünkü og bts çok daha stabil ve oyunu baştan sonra hem farewell bölümünü hem de Episode 1-2-3'ü sorunsuzca bitirdim.

Sonra GOG'da bu iki oyun da indirime girince her iki oyunu da GOG'dan da alayım dedim.

O zaman iade edip gogdan alayım hocam. TR yama sorunu yaşar mıyım?
 
O zaman iade edip GOG'dan alayım hocam. Türkçe yama sorunu yaşar mıyım peki?
Before the Storm'un hem OG hem de Remastered sürümüyle uyumlu bir Türkçe yama var bildiğim kadarıyla. Araştırırsanız bulabilirsiniz.

Sadece Life is Strange 1 tarafında Remastered sürüm için kaliteli bir Türkçe yama varken OG sürüm için yoktu. Before the Storm'da böyle bir şey yok bildiğim kadarıyla.
 
Before the Storm'un hem og hem de Remastered sürümüyle uyumlu bir Türkçe yama var bildiğim kadarıyla. Araştırırsanız bulabilirsiniz.

Sadece Life is Strange 1 tarafında Remastered sürüm için kaliteli bir Türkçe yama varken og sürüm için yoktu. Before the Storm'da böyle bir şey yok bildiğim kadarıyla.

Tamam hocam, iade edip Gog'dan aldım Before the Storm'u.
 
Son düzenleme: