Bizde de hiber var. 50Mbps hız veriyor, VDSL demek yerine ona da hiber diyorlar sanırım. Alt yapı destekliyorsa daha da hız alırsınız siz.
 
@Thanos, Hiper dedikleri şey aslında VDSL internet. Yani saha dolabına gelen fiberin kablo ile dağıtılması. Fiberde ise eve kadar fiber optik kablo ile geliyor. Bazı fiberler ise bina girişine kadar fiber optik kablo ile gelip daha sonra ise CAT6 gibi kablolarla dairelere gidiyor.
 
@Thanos, Hiper dedikleri şey aslında VDSL internet. Yani saha dolabına gelen fiberin kablo ile dağıtılması. Fiberde ise eve kadar fiber optik kablo ile geliyor. Bazı fiberler ise bina girişine kadar fiber optik kablo ile gelip daha sonra ise CAT6 gibi kablolarla dairelere gidiyor.
Yani fiber değil mi anlayamadım.
 
Son düzenleyen: Moderatör: