Vâveylâ
Uzman
Richard Stallman ile Linus Torvalds olmasa bu mesajı yazamıyor olacaktınYazılımcılar ve modcular olmasa Linux, Windows'un alternatifi bile olamayacak. Bethesda = Linus Torvalds.
Richard Stallman ile Linus Torvalds olmasa bu mesajı yazamıyor olacaktınYazılımcılar ve modcular olmasa Linux, Windows'un alternatifi bile olamayacak. Bethesda = Linus Torvalds.
Niye Windows'u Bakkal Nuri mi yaptı?Yazılımcılar ve modcular olmasa Linux, Windows'un alternatifi bile olamayacak. Bethesda = Linus Torvalds.
"Ne olmasını bekliyordun ki?" diye bana neden sitem ettiğinizi anlamadım. Ben mi söylemiştim açık kaynak yapsın diye? Tek başına yapamayacağını anladığı için insanları öne sürükledi alternatif olmak için.Windows kapalı kaynak, arkada kendi ekibi var. Linux açık kaynak ve topluluk geliştiriyor. Ne olmasını bekliyordun ki?
Microsoft'un yapmış olduğu Windows 11'den ve Microsoft Edge'den yazıyorum. Bill Gates ve arkadaşı olmasaydı bunu yazamaz olacaktık.Richard Stallman ile Linus Torvalds olmasa bu mesajı yazamıyor olacaktın
Bill Gates ve arkadaşları yaptı ve bir devir yarattılar. Neden Linux kullanıcıları olayı garip şekilde başka yere çekiyor ve alakasız cevaplar veriyor anlamıyorum.
O Windows'u ücretsiz kullanabiliyorsan, Linux'un rakip olması sayesinde. Tekel olmasına engel olan ve özgür yazılım sayesinde çoğu programı kullanabiliyorsan, GNU'ya borçlusun. Windows kan kaybederken, Linux topluluğu 2020'den bu yana büyüyor; 2030'u bile beklemeye gerek yok ama sadece bekle."Ne olmasını bekliyordun ki?" diye bana neden sitem ettiğinizi anlamadım. Ben mi söylemiştim açık kaynak yapsın diye? Tek başına yapamayacağını anladığı için insanları öne sürükledi alternatif olmak için.
Microsoft'un yapmış olduğu Windows 11'den ve Microsoft Edge'den yazıyorum. Bill Gates ve arkadaşı olmasaydı bunu yazamaz olacaktık.
Laf sokmanız başarısız.
Bill Gates ve arkadaşları yaptı ve bir devir yarattılar. Neden Linux kullanıcıları olayı garip şekilde başka yere çekiyor ve alakasız cevaplar veriyor anlamıyorum.
"Ne olmasını bekliyordun ki?" diye bana neden sitem ettiğinizi anlamadım. Ben mi söylemiştim açık kaynak yapsın diye? Tek başına yapamayacağını anladığı için insanları öne sürükledi alternatif olmak için.
Microsoft'un yapmış olduğu Windows 11'den ve Microsoft Edge'den yazıyorum. Bill Gates ve arkadaşı olmasaydı bunu yazamaz olacaktık.
Laf sokmanız başarısız.![]()
Sayılı gün çabuk geçer.Yazdığım mesaj silinmiş, çıldırırsın.
O Windows'u ücretsiz kullanabiliyorsan, Linux'un rakip olması sayesinde. Tekel olmasına engel olan ve özgür yazılım sayesinde çoğu programı kullanabiliyorsan, GNU'ya borçlusun. Windows kan kaybederken, Linux topluluğu 2020'den bu yana büyüyor; 2030'u bile beklemeye gerek yok ama sadece bekle.![]()