"Ne olmasını bekliyordun ki?" diye bana neden sitem ettiğinizi anlamadım. Ben mi söylemiştim açık kaynak yapsın diye? Tek başına yapamayacağını anladığı için insanları öne sürükledi alternatif olmak için.
Microsoft'un yapmış olduğu Windows 11'den ve Microsoft Edge'den yazıyorum. Bill Gates ve arkadaşı olmasaydı bunu yazamaz olacaktık. Laf sokmanız başarısız.
Bill Gates ve arkadaşları yaptı ve bir devir yarattılar. Neden Linux kullanıcıları olayı garip şekilde başka yere çekiyor ve alakasız cevaplar veriyor anlamıyorum.
"Ne olmasını bekliyordun ki?" diye bana neden sitem ettiğinizi anlamadım. Ben mi söylemiştim açık kaynak yapsın diye? Tek başına yapamayacağını anladığı için insanları öne sürükledi alternatif olmak için.
Microsoft'un yapmış olduğu Windows 11'den ve Microsoft Edge'den yazıyorum. Bill Gates ve arkadaşı olmasaydı bunu yazamaz olacaktık. Laf sokmanız başarısız.
Bill Gates ve arkadaşları yaptı ve bir devir yarattılar. Neden Linux kullanıcıları olayı garip şekilde başka yere çekiyor ve alakasız cevaplar veriyor anlamıyorum.
O Windows'u ücretsiz kullanabiliyorsan, Linux'un rakip olması sayesinde. Tekel olmasına engel olan ve özgür yazılım sayesinde çoğu programı kullanabiliyorsan, GNU'ya borçlusun. Windows kan kaybederken, Linux topluluğu 2020'den bu yana büyüyor; 2030'u bile beklemeye gerek yok ama sadece bekle.
"Ne olmasını bekliyordun ki?" diye bana neden sitem ettiğinizi anlamadım. Ben mi söylemiştim açık kaynak yapsın diye? Tek başına yapamayacağını anladığı için insanları öne sürükledi alternatif olmak için.
Cahilliğini bu kadar belli etme öncelikle. Buradan bakıldığında epey komik duruyor çünkü.
Daha Linux'un asıl amacının Windows'a alternatif bile olmak olmadığını bilmeden gelip konuşmuşsun. Daha amacı bu değilken bile daha nasıl işler yapıyor görüyoruz işte. Şu dünya üzerinde başka hangi teknolojide tamamen farklı komut setlerini tamamen farklı bir platformda işleyip çalıştırabileni gördün? Windows'un PE çalıştırılabilir dosya yapısı hakkında bir bilgin var mı? Linux'taki ELF çalıştırılabilir dosya yapısı hakkında bir bilgin var mı? Linux'ta Windows uygulamalarını çalıştırabiliyorken başka hiçbir platformda bunun tam tersini yapamıyorsun emülatörsüz. Windows'ta doğal Linux uygulaması çalıştıramazsın.
Microsoft'un yapmış olduğu Windows 11'den ve Microsoft Edge'den yazıyorum. Bill Gates ve arkadaşı olmasaydı bunu yazamaz olacaktık.
Laf sokmanız başarısız.
O Windows'u ücretsiz kullanabiliyorsan, Linux'un rakip olması sayesinde. Tekel olmasına engel olan ve özgür yazılım sayesinde çoğu programı kullanabiliyorsan, GNU'ya borçlusun. Windows kan kaybederken, Linux topluluğu 2020'den bu yana büyüyor; 2030'u bile beklemeye gerek yok ama sadece bekle.