Linux oyunculuğu büyüyor! Açık kaynaklı Vulkan sürücüsü NVK’ye DLSS desteği geliyor!

Windows kapalı kaynak, arkada kendi ekibi var. Linux açık kaynak ve topluluk geliştiriyor. Ne olmasını bekliyordun ki?
"Ne olmasını bekliyordun ki?" diye bana neden sitem ettiğinizi anlamadım. Ben mi söylemiştim açık kaynak yapsın diye? Tek başına yapamayacağını anladığı için insanları öne sürükledi alternatif olmak için.

Richard Stallman ile Linus Torvalds olmasa bu mesajı yazamıyor olacaktın
Microsoft'un yapmış olduğu Windows 11'den ve Microsoft Edge'den yazıyorum. Bill Gates ve arkadaşı olmasaydı bunu yazamaz olacaktık.
Laf sokmanız başarısız.

Niye Windows'u Bakkal Nuri mi yaptı?
Bill Gates ve arkadaşları yaptı ve bir devir yarattılar. Neden Linux kullanıcıları olayı garip şekilde başka yere çekiyor ve alakasız cevaplar veriyor anlamıyorum.
 
Yazdığım mesaj silinmiş, çıldırırsın.
O Windows'u ücretsiz kullanabiliyorsan, Linux'un rakip olması sayesinde. Tekel olmasına engel olan ve özgür yazılım sayesinde çoğu programı kullanabiliyorsan, GNU'ya borçlusun. Windows kan kaybederken, Linux topluluğu 2020'den bu yana büyüyor; 2030'u bile beklemeye gerek yok ama sadece bekle.
 

Cahilliğini bu kadar belli etme öncelikle. Buradan bakıldığında epey komik duruyor çünkü.

Daha Linux'un asıl amacının Windows'a alternatif bile olmak olmadığını bilmeden gelip konuşmuşsun. Daha amacı bu değilken bile daha nasıl işler yapıyor görüyoruz işte. Şu dünya üzerinde başka hangi teknolojide tamamen farklı komut setlerini tamamen farklı bir platformda işleyip çalıştırabileni gördün? Windows'un PE çalıştırılabilir dosya yapısı hakkında bir bilgin var mı? Linux'taki ELF çalıştırılabilir dosya yapısı hakkında bir bilgin var mı? Linux'ta Windows uygulamalarını çalıştırabiliyorken başka hiçbir platformda bunun tam tersini yapamıyorsun emülatörsüz. Windows'ta doğal Linux uygulaması çalıştıramazsın.

Microsoft'un yapmış olduğu Windows 11'den ve Microsoft Edge'den yazıyorum. Bill Gates ve arkadaşı olmasaydı bunu yazamaz olacaktık.
Laf sokmanız başarısız.

Sanki dünya üzerindeki tek işletim sistemi ve tarayıcı buymuş gibi Laf sokma başarısızmış. Kendin hakkında konuşuyorsan evet.
 
Sayılı gün çabuk geçer.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…