Kulaklık bugün geldi. Bundan önce Gamepower Kai Titanium kullanıyordum. Driver'ını ve ses kartını kullanarak kulaklığı ama Surround sesi açtığımda ses boğuk, denizin içinden geliyor. Mikrofonda Blue Voice açınca sesim kötü oluyor. Forumda bu soruna çok değinmişler, tam çözüm bulamadım. G HUB'u silmeden kendi driver'ını kullanarak bunu çözmemin bir yolu var mı?
Benzer konular
- Soru