Maç Sonucu | Türkiye 3 - ABD 2

Katılım
13 Şubat 2026
Mesajlar
1.137
Makaleler
1
Çözümler
3
Beğeniler
1.086
Yer
İstanbul
Selam,

Maçın ikinci yarının sonlarına doğru baktım biraz. Takım şaşırttı ama ümidim yoktu yendik. Ne düşünüyorsunuz?
 
Helal, la noldu Amarıga?

Barış gol atmış, nasıl olduysa. Dedim, şutu vururken seyircilere denk gelir, yanlışlıkla mı yoksa ciddi mi kaleye denk getirdi, anlamadım. Böyle adamlar 200 salisede bir gelir.
 
Gelsin şimdi seçim yapsınlar, boylarının ölçüsünü alsınlar. Şimdi niye yapmıyorlar?
@paraguay @avustralya
 
Son düzenleme:
Forvet'te Barış, ortada Orkun, stoperde Ozan oynayınca yendik. Montella, ilk 2 maçta yapamadığını son maç yapıp kazanıyor. Dalga geçiyor bizimle.
 
İsterlerse 15-0 yensinler, iş işten geçti.
 
Bir uyandım, farklı mağlubiyet beklerken 2-2'yi görünce şaşırdım. Sonra izlemeye ettim 3-2 oldu falan, garip. Sen gel iki tane köyden hallide ülkenin takımına yenil Amerikayi yen, fıkra bu kadar.
 
Paraguay maçı sonrası bu maç için uykumu bölmeyeceğim demiştim; nitekim öyle de yaptım. Bizim balonlar yenmişler ama sevinçlerine, Montella denen arkadaşın açıklamalarına bakınca yine burunları havada geziyor. Maç sonu Arda'nın açıklamaları bir öz eleştiri niteliğindeydi. Ama Montella'ya bakarsan tam Anadolu kurnazı olmuş..
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…