Barış gol atmış, nasıl olduysa. Dedim, şutu vururken seyircilere denk gelir, yanlışlıkla mı yoksa ciddi mi kaleye denk getirdi, anlamadım. Böyle adamlar 200 salisede bir gelir.
Bir uyandım, farklı mağlubiyet beklerken 2-2'yi görünce şaşırdım. Sonra izlemeye ettim 3-2 oldu falan, garip. Sen gel iki tane köyden hallide ülkenin takımına yenil Amerikayi yen, fıkra bu kadar.
Paraguay maçı sonrası bu maç için uykumu bölmeyeceğim demiştim; nitekim öyle de yaptım. Bizim balonlar yenmişler ama sevinçlerine, Montella denen arkadaşın açıklamalarına bakınca yine burunları havada geziyor. Maç sonu Arda'nın açıklamaları bir öz eleştiri niteliğindeydi. Ama Montella'ya bakarsan tam Anadolu kurnazı olmuş..