Selam,
Maçın ikinci yarının sonlarına doğru baktım biraz. Takım şaşırttı ama ümidim yoktu yendik. Ne düşünüyorsunuz?
Maçın ikinci yarının sonlarına doğru baktım biraz. Takım şaşırttı ama ümidim yoktu yendik. Ne düşünüyorsunuz?